Tabu
HEALTHSlider

Big Brother va decide în curând cine merită asigurare de viață și de sănătate plătite de angajatori

John Hancock Financial, una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din America de Nord, va comercializa exclusiv polițe de asigurare care includ și monitorizarea digitală a activității fizice (fitness) a asiguraților, indiferent de tipul poliței, potrivit BBC.

Astfel, toate polițele furnizate de John Hancock Financial vor fi “interactive”, cu monitorizarea fitness a asiguraților prin intermediul unui smartwatch, al unui gadget FitBit sau cu ajutorul altor dispozitive de acest tip, asigurații urmând să beneficieze de reduceri și premii dacă își îndeplinesc obiectivele sportive.

Compania a oferit prima poliță interactivă în 2015, iar acum, la 3 ani distanță, acest model va fi aplicat tuturor polițelor din portofoliul său.

Reprezentanții Open Markets Institute au declarat că “Statul american, renumit pentru supravegherea distopică, va îmbina asigurarea cu batjocura la adresa celor supraponderali”.

“Cu cât oamenii trăiesc mai mult și mai sănătos, cu atât facem mai mulți bani” – noua regulă Big Brother

Și, de parcă nu erau destul de cinici, cei de la John Hancock Financial susțin că asigurații care au ales programul Vitality au trăit cu 13-21 de ani mai mult decât restul populației asigurate. Ceea ce îi aduce companiei niște (mulți) bani în plus. Nici nu e greu să ajungi la această performanță atunci când amesteci asigurarea medicală cu puncta de loialitate la magazine și îți condiționezi clienții să aibă reduceri la Amazon sau alte magazine în funcție de câte ori aleargă pe bandă, la sală.

De ce spun asta, pentru că o companie de asigurări de viață pe care o plătești lunar nu ar trebui să aibă acces la toate informațiile tale personale sau să facă pe profesorul care îți predă lecția de cum să trăiești mai bine doar cu scopul de a te menține în viață cât mai mult posibil, astfel încât să plătești și mai mult. Căci această monitorizare a calității vieții unui client nu este altceva decât un plan de afaceri rece și foarte bine calculat. Recent, Brooks Tingle, președinte și director executiv al lui John Hancock,  declarat pentru New York Times: “Cu cât trăiesc mai mulți oameni, cu atât mai mulți bani fac. Dacă putem să îi ajutăm pe clienții noștri să trăiască ceva mai mult este avantajos și pentru compania noastră.” Iar următorul pas va fi ca o companie de asigurări ca aceasta să crească ratele asiguraților în cazul în care nu se mențin în formă. Iar de curând, FitBit a anunțat că atât angajatorii cât și companiile de asigurări de sănătate vor putea să-i achiziționeze programul FitBit Care pentru angajați și respectiv, clienți. Asta înseamnă că dispozitivele de urmărire a calității vieții personale ne vor urmări curând la sală și în viață împreună cu angajatorul și firma de asigurare. Ai fugit azi 3 km, îți bate inima normal, ai renunțat la fumat, mai mănânci grăsimi? Nu? Păi nu-ți mai plătesc asigurarea, descurcă-te.

Și Apple a anunțat pe 12 septembrie câteva caracteristici noi de control al sănătății cu Apple Watch, inclusiv că va fi capabil să îți facă o electrocardiogramă a inimii. Aceasta este o informație mult mai amănunțită decât cea de care ați avea voi, ca utilizatori ai Apple Watch, să știți ca să alergați în jurul parcului sau să mergeți la sală.  Cu siguranță însă, pentru o companie de sănătate pentru profit – cum sunt cele care furnizează asigurări medicale – va afla cum să facă bani din asta.

La noi a fost extaz anul trecut când s-a anunțat că Apple şi asiguratorul John Hancock au încheiat un parteneriat prin care le oferă clienţilor reduceri masive la achiziţionare ceasurilor inteligente Apple Watch. Deși știrea încă nu se referea la piața din România. În schimbul ceasurilor, asigurații erau nevoiți să îndeplinească anumite obiective de fitness de-a lungul a doi ani prin exerciţii regulate şi consultări periodice. Dacă nu făceau asta, trebuiau să plătească întreaga sumă în rate lunare. Alt asigurator Aetna oferea discounturi similare la produsele Apple pentru angajaţi şi clienţi. Pe atunci producătorii acestor dispozitive spuneau că accesul la datele personale ale utilizatorilor le este exclusiv rezervat consumatorilor. Anul acesta au anunțat că datele personale vor fi disponibile angajatorilor și firmelor asiguratoare.

ARTICOLE SIMILARE

Snoop Dogg, 25 de ani de carieră și o stea pe Hollywood Walk of Fame

Andreea Damian

Ramona Olaru s-a trezit cu Poliția la ușa: „Când am deschis eram și cam dezbrăcată”

Andreea Damian

Meghan Markle va prelua una dintre cele mai importante obligații ale Reginei

Andreea Damian

Katy Perry și Orlando Bloom s-au logodit de Ziua Îndrăgostiților

realitatea

Femei celebre care nu-și ascund semnele vârstei și arată uimitor

Andreea Damian

De DRAGOBETE iubește românește. Superstiții și obiceiuri

Andreea Damian

Scrie un comentariu