Tabu
Image default
LIFESTYLE Psihologie Slider

5 pași spre dimineți perfecte, lipsite de stres

Stresul ne afectează viața, astfel că, ritualul de dimineață este cu adevărat definitoriu pentru felul în care se va desfășura întreaga zi. Butonul „snooze” este primul dușman, care duce la dimineți prelungite în pat, deci evită-l. Nu uita să lași deoparte gadgeturile, pentru că ele îți distrug somnul. și e dovedit că lipsa somnului provoacă stres și iritabilitate.

Iată ce trebuie să faci ca să ai parte de dimineți senine, care asigură o stare de bine și „promit” zile productive și frumoase.

Pregătește-te cu o seară înainte

Pregătește ce poți cu o seară înainte, spune dr. Hazel Wallace, medic și autorul cărții The Food Medic – de la pachetul pentru prânz până la a-ți alege hainele pentru serviciu. Vicky Silverthorn, un organizator profesionist, sugerează să eviți folosirea telefonului sau să folosești biletele ca să-ți amintești ce ai de făcut. Verifică prognoza meteo, menține calendarul la zi și fă-ți rutina de îngrijire personală înainte de somn. Toate acestea te vor ajuta să te simți mai pregătită pentru o nouă zi plină de provocări!

Evită butonul „snooze”

Dr. Matthew Walker, profesor de neuroștiință la Universitatea Berkeley din California, ne sfătuiește să nu folosim butonul de amânare a alarmei, deoarece perturbă somnul profund, de calitate; în schimb, sugerează să vă setați alarma pentru momentul în care trebuie să vă treziți. Experții în somnologie susțin că nivelul de cortizol atinge un nivel ridicat când sună alarma. Așadar, dacă nu poți să te abții să nu amâni alarma, asaz-o pe o masă, departe de pat, pentru a fi nevoită să te ridici ca s-o oprești. Ai putea încerca de asemenea o alarmă care folosește lumina sau vibrațiile.

Fii ordonată

Experții susțin rutina. Plasează cheile și alte obiecte esențiale în același loc de fiecare dată când ajungi acasă – fie într-un sertar, fie pe o tavă. Renunță de asemenea la chestii care nu-ți sunt deloc utile pentru o rutină mai eficientă.

Pregătește micul dejun

Sunt femei care își prepară micul dejun de cu seară și le iau cu ele la birou a doua zi. Silverthorn spune că este util să ai o listă de verificare sau o cafetieră, un ceainic în bucătărie. Dacă au copii suficient de mari pentru a-și pregăti micul dejun singuri, lasă-le bolurile și mâncarea la îndemâna lor, pentru a încuraja independența.

Rezervă-ți câteva minute doar pentru tine

Mulți dintre noi facem greșeala de a sta pe telefon chiar de la prima oră. În schimb, Silverthorn ne sfătuiește să ne așezăm, măcar cinci minute, și să ne începem ziua cu o ceașcă de ceai sau de cafea. Pentru ca ziua să-ți meargă bine, verifică-ți ceasul ca să nu întârzii, alege o încălțăminte confortabilă și o carte bună pe car es-o citești pe drumul până la serviciu.

 

ARTICOLE SIMILARE

Legătura neștiută dintre Donald Trump și Pamela Anderson

Andreea Damian

Eva Longoria, distrusă de durere, cu câteva zile înainte de a naște

Andreea Damian

Afla cum sa iti ingrijesti tenul in sezonul rece

realitatea

Facebook Killed the Messenger Star

Un nou graffiti de Crăciun al lui Banksy îi îndeamnă pe oameni să se gândească la cei mai puțin norocoși

Dora Constantinovici

Schimbare-șoc pentru Dorian Popa. Decizia a ajuns în Monitorul Oficial

Andreea Damian

2 comentarii

5 pași spre dimineți perfecte, lipsite de stres | Adauga anunturi gratuite, Promovare online, Director web 1 August 2019 at 14:32

[…] 5 pași spre dimineți perfecte, lipsite de stres, pe TABU.RO […]

Răspunde
5 pași spre dimineți perfecte, lipsite de stres - Stiri eZZ 1 August 2019 at 18:30

[…] 5 pași spre dimineți perfecte, lipsite de stres, pe TABU.RO […]

Răspunde

Scrie un comentariu