Home > beauty > 6 alimente anti-aging

6 alimente anti-aging

Ulei de măsline

Acum 40 de ani, oamenii de știință au ajuns la concluzia că grăsimile monosaturate din uleiul de măsline sunt responsabile pentru incidența redusă a afecțiunilor cardiace și a cancerului pe insula greceasă, Creta. Acum, toată lumea știe că uleiul de măsline conține polifenoli, antioxidanți puternici care previn bolile asociate cu înaintarea în vârstă.  

Iaurt

În anii 70, Georgia sovietică avea cel mai mare număr de persoane centenare din lume și se vorbea despre faptul că secretul longevității se datorează consumului constant de iaurt. Deși până acum calitațile antiaging ale iaurtului nu au fost pe deplin dovedite, se știe că este bogat în calciu, iar asta prevină osteoporoza, și conține bacterii „bune” care ajută la menținerea sănătății și reduce incidența bolilor intestinale cauzate de vârstă.

Pește

Nativii din Alaska nu suferă de boli de inimă, iar acest lucru a fost constatat încă de acum 30 de ani de cercetători în diverse studii. Motivul este cantitatea impresionantă de pește pe care o consumă, peștele fiind o sursă bogată de Omega 3 care ajută la prevenirea depunerii grăsimilor în artere și protejează inima. 

Ciocolata

Sau cacao. Locuitorii unei mici insule de lângă Panama, Kuna, au un procent de 9 ori mai mic în ceea ce privește afecțiunile cardiace decât țara vecină. Secretul stă în băuturile bogate în cacao pe care băștinașii le prepară. Cacao are o concentrație neobișnuit de mare de flavonoli care ajută la funcționarea normală a vaselor de sânge, iar acest lucru reduce riscul de tensiune arterială crescută, diabet de tipul 2, afecțiuni ale rinichilor și demență, boală asociată cu înaintarea în vârstă.

Nuci

Fie că vorbim despre migdale, alune sau nuci, consumul lor prelungește viața cu câțiva ani. Sunt bogate în grăsimi nesaturate, așa că oferă beneficii similare cu cele ale uleiului de măsline. Sunt o sursă foarte concentrată de vitamine, minerale și antioxidanți.

Vin

Nu degeaba beau francezii la fiecare masă măcar un pahar de vin. Consumul moderat protejează organismul împotriva bolilor de inimă, diabetului și pierderea memoriei, asociată cu vârsta. Orice fel de băutură alcoolică se pare că are astfel de beneficii, dar vinul roșu este pe primul loc. Conține resveratrol și activează genele care încetinesc înaintarea în vârstă. 


Comenteaza acest articol

6 alimente anti-aging

by realitatea   1 min
0