Home > Health > Diete > A renunțat la carbohidrați după ora 14.00 și ceva uimitor i s-a întâmplat

A renunțat la carbohidrați după ora 14.00 și ceva uimitor i s-a întâmplat

carbohidrați

Consumul de carbohidraţi, chiar şi în cantităţi mici, este considerat principalul vinovat pentru luarea în greutate. Fie că provin din zahăr, pâine, fructe sau anumite legume, carbohidraţii au ajuns să fie blamaţi în aceeaşi măsură, ceea ce este o concepţie greşită.

Motivul care alimentează acest mit pleacă de la faptul că alimentele respective determină creşterea secreţiei de insulină necesară pentru a scădea nivelul de zahăr din sânge.

Ulterior, un nivel scăzut al glicemiei duce la creşterea apetitului şi, deci, ajungem să mâncăm mai mult şi să luăm în greutate. Pornind de la această schemă, foarte multe persoane aleg să consume foarte puţini carbohidraţi sau chiar să îi elimine din dietă. Alegerea nu este însă recomandabilă pentru că un consum mic de carbohidraţi atrage după sine şi o carenţă de nutrienţi esenţiali, vitamine, minerale şi fibre.

Și totuși, o viitoare mireasă, cu doar două săptămâni înainte de nuntă, a oprit consumul de carbohidrați. Dar ce fel de carbohidrați? Cereale și derivate din cereale și produse care conțin amidon (ex. Cartofi dulci). După ce a eliminat din alimentație pâinea și produsele de panificație, alcoolul, zahărul rafinat și lactatele – la sfatul nutriționistului ei – tânăra a dat jos foarte multe kilograme. Brațele și coapsele s-au subțiat și a dobândit o talie de fotomodel.

https://www.instagram.com/p/BU2gMp6hzm4/?utm_source=ig_embed

Și toate acestea s-au întâmplat în numai două săptămâni, după cum susține tânăra de 33 de ani. Stilul de viață i s-a schimbat radical după ce a devenit  o femeie căsătorită, prin urmare nu a renunțat definitiv la carbohidrați. Însă are grijă să urmeze, ori de câte ori simte nevoia,o dietă de 12 zile, după un plan construit împreună cu un dietician. asta înseamnă eliminarea carbohidraților din alimentație după ora 14.00 și yoga.

De reținut că nu toți carbohidrații sunt considerați periculoși pentru siluetă. Există categoria carbohidraților buni (cerealele integrale, fructele, orezul, fasolea, lintea sau cartofii dulci), care aduc beneficii uimitoare pentru sănătate, cu o singură condiție: să fie consumați cu moderație. Dacă ții la sănătate, renunță să mai consumi cereale rafinate, pâine albă, prăjituri, chipsuri, paste făinoase, dulceață.

Articole asemanatoare
In atentia iubitorilor de paste!
Pastele reincalzite, mai sanatoase?

Loading...

Comenteaza acest articol

A renunțat la carbohidrați după ora 14.00 și ceva uimitor i s-a întâmplat

by Andreea Damian   1 min
0