Home > Lifestyle > Stiri > ABN Amro, un rebranding amar

ABN Amro, un rebranding amar

Desi conferinta de presa in care trebuia sa fie anuntata oficial trecerea ABN Amro sub sigla Royal Bank of Scotland (RBS) a fost amanata – speculandu-se initial ca unda de soc a nationalizarii RBS a ajuns, prin ricoseu, si in Romania – reprezentantii bancii spun ca nationalizarea nu schimba, cel putin deocamdata, planurile pentru Romania: campania de marketing si comunicare, de pilda, merge inainte.

Cu doar doua zile inainte de data rebrandingului oficial, RBS – amenintata de spectrul falimentului, inregistrand pentru prima data in ultimii 40 de ani pierderi de peste 960 mil. euro (761 mil. lire sterline) pe primul semestru – a fost salvata, contra sumei de 25 mld. euro, de guvernul britanic, care este, din 13 octombrie, noul actionar majoritar (cu 60%) al bancii, scrie MONEY EXPRESS.


Comenteaza acest articol

ABN Amro, un rebranding amar

by realitatea   <1 min
0