Home > Lifestyle > Andreea Raicu dă sfaturi pentru silueta perfectă

Andreea Raicu dă sfaturi pentru silueta perfectă

Vedeta explică pe blogul ei cum reuşeşte să se menţină în formă. Ea consideră că un program echilibrat şi o dietă sănătoasă pot face minuni pentru orice femeie care doreşte să arate bine.

“Multe dintre noi asociem silueta perfectă cu o cură de slăbire drastică, pe care ne-o asumăm în numele frumuseţii. Tot chinul unui regim ar putea fi însă evitat cu o strategie alimentară care te ajută să slăbeşti… fără să ţii dietă!

Sună de vis, dar să nu îţi închipui că vei ajunge vreodată să ai o siluetă perfectă fără să depui ceva efort. Chiar dacă nu îţi sugerăm să ţii o dietă că să slăbeşti, tot trebuie să faci ceva: să-ţi schimbi puţin obiceiurile alimentare pe care le ai, să adaugi unele noi şi să uiţi de unele vechi că să ajungi să arăţi aşa cum îţi doreşti. Şi încă un amănunt: silueta perfectă nu e neapărat după tiparul 60-90-60; e acea siluetă cu care te simţi bine şi fizic, şi psihic”, scrie vedeta pe blog.

Strategia alimentară ideală pentru o silueta perfectă fără să urmezi dietă!

1. Nu sări peste micul dejun!

Unul dintre neajunsurile faptului că nu iei micul dejun, este că până la prânz ţi se face foarte foame, iar asta înseamnă că la masă vei mânca mai mult sau, şi mai rău, vei fi tentată să faci alegeri mai puţin sănătoase (produse procesate, fast-food etc). În realitate, studiile spun că persoanele care mănâncă micul dejun au un indice de masă corporală mai mic decât al celor care nu au acest obicei. Pentru un mic dejun nutritional, alege un bol de cereale integrale cu fructe sau iaurt slab. Aici găseşti şi alte sugestii.

2. Găteşte legumele mai puţin

Ştii că atunci când legumele sunt gătite prea mult îşi pierd din vitamine şi minerale. Acest dezavantaj are repercusiuni şi vizavi de silueta ta: când nu îţi iei nutrienţii necesari din mâncare, nu te vei sătura suficient şi, la scurt timp, ţi se va face foame şi vei avea poftă să ronţăi ceva.
Sfatul este să mănânci cât mai multe alimente crude şi să înveţi să găteşti corect legumele, astfel încât să păstrezi enzimele şi nutrienţii preţioşi. Iată nişte secrete de gătit pentru a nu pierde nutrienţii!

3. Orientează-te către alternative mai „uşoare”

Când îţi cumperi lapte, brânză sau iaurt, ar fi bine să le alegi pe acelea care au mai puţină grăsime; în acest fel, vei tăia considerabil din caloriile pe care le consumi. Nu este bine să renunţi însă cu totul la aceste produse dacă vrei să slăbeşti: cercetătorii spun că oamenii care beau lapte şi mănâncă lactate zilnic sunt mai slabi decât cei care nu o fac (aceştia pierd grăsime mai rapid din zona abdominală). Acest fapt se datorează calciului din lactate care descompune grăsimile mai eficient.

4. „Pune lacăt” la bucătărie după o anumită ora seară

Stabileşte o oră după care nu mai ai voie să mănânci după cină şi încearcă să respecţi programul. La început îţi va fi mai greu, însă după câteva săptămâni te vei obişnui uşor-uşor. Dacă totuşi ţi se face poftă de ceva dulce, bea un ceai neîndulcit, mănâncă un fruct sau un bol mic de îngheţată simplă sau de iaurt îngheţat. Ca să te asiguri că nu mai mănânci şi nu mai bei nimic după o anumită oră, spală-te pe dinţi.

5. Înlocuieşte cerealele rafinate cu cereale întregi

Este un pas absolut necesar, care te va ajuta să slăbeşti considerabil şi să ajungi mai repede să ai silueta perfectă. Cerealele rafinate: pâinea, orezul, făină albe sunt bogate în calorii care nu îţi aduc niciun plus la dietă. Dimpotrivă. În schimb, cerealele integrale nu numai că sunt mai slabe în calorii, dar conţin şi multe fibre care îţi ţin de foame timp îndelungat.

6. Începe-ţi masa cu o salată sau o supă

Este important să mănânci multe legume şi fructe bogate în apă, iar dacă înainte de masă mânânci un aperitiv uşor: salată, supă, te vei sătura mai repede, şi la felul doi, vei mânca mai puţin. Dacă mănânci carne, specialiştii spun să o pui în mijlocul farfuriei şi să completezi porţia cu legume din belşug. Evită cartofii alături de carne pentru că au mulţi carbohidraţi şi combinaţia îngraşă, dar te şi balonează.”


Articole asemanatoare
Fursecurile din doar două ingrediente, ideali și în dietă și în post
Blake Lively a slăbit 27 de kilograme într-un timp record. Dieta, încercată de un actor român
Cum sa scapi de kilogramele in plus cu ceai de ghimbir?
5 motive pentru care iti este mereu foame – partea a III-a

Loading...

Comenteaza acest articol

Andreea Raicu dă sfaturi pentru silueta perfectă

by   3 min
0