CULTUREPEOPLESlider

Bebe Rexha îl critică pe producătorul de muzică sexist care a spus că este „prea bătrână pentru a fi sexy”

Bebe Rexha a împărtășit un mesaj puternic despre ageism în industria muzicală după ce a fost descrisă  „prea bătrână” de către un producător sexist.

La începutul săptămânii, cântăreața, în vârstă de 29 de ani, a distribuit o fotografie în alb-negru cu ea însăși pozând în lenjerie, pe Instagram. Rexha a dezvăluit și că i s-a spus recent de către un producător de muzică bărbat că ar fi „prea bătrână pentru a fi sexy”.

Cântăreața piesei „Meant to Be” a explicat că este „sătulă să fie etichetată” și obosită de stereotipuri care mențin ideea că femeile trecute de o anumită vârstă nu trebuie considerate atrăgătoare. Apoi, Rexha a declarat că, pe măsură ce se îndreaptă spre cea de-a 30-a aniversare, nu va mai „fugi” de astfel de clișee învechite. „Nu o să mint ascunzîndu-mi vârsta și nici nu voi cânta cântece pe care unii simt că le vor vinde mai bine, doar pentru că sună „mai bine, mai tinere”, a adăugat Rexha. “Îmi voi sărbători vârsta pentru că știți ce, sunt mai înțeleaptă, sunt mai puternică și știu să iubesc mult mai bine decât acum 10 ani.”

Câțiva dintre prietenii celebri ai lui Rexha au comentat postarea cu mesaje de susținere, inclusiv colega ei de breaslă Rita Ora, care a scris: „Ești frumoasă, ai devenit mai sexy cu vârsta și talentul tău și ai reușit asta de una singură.” Taylor Swift a adăugat și ea: „29 DE ANI DE UNITATE ”. În timp ce modelul Victoria’s Secret, Leomie Anderson, a comentat: „Îți mulțumim că nu ai permis acestor capete d *** să te facă să slăbești pentru a te încadra în ideea lor despre ce ar trebui să fie o femeie din industria muzicală.” Rexha a fost mult timp o promotoare a pozitivității corpului. La începutul acestui an, cântăreața a distribuit o fotografie în bikini, cu un mesaj puternic despre editarea foto. “Probabil că ar trebui să-mi modific stomacul în photoshop și să-l fac să pară mai plat”, a scris Rexha. „Probabil că ar trebui să-mi modific în photoshop și picioarele pentru a le face să pară mai subțiri. Probabil că ar trebui să editez pozele astfel încât să par mai înaltă. Dar nu am făcut-o. Societatea poate să te distrugă însă iată cum arată o femeie adevărată, pe Instagram, fără Photoshop.”