Levi’s și Beyoncé au lansat „Refrigerator”, al treilea capitol al campaniei REIIMAGINE și o continuare a celebrării de către brand a moștenirii sale ca inspirație pentru reinventare.
Primele doua capitole, Launderette si Pool Hall, au redeschis conversatia despre patrimoniulLevi’s, cu interpretarea neconventionala Launderette a reclamei clasice a brandului si Pool Hall,aducand un omagiu legaturilor profunde ale brandului Levi’s cu muzica si contracultura. Al treilea capitol, Refrigerator, aduce campania intr-un cadru nou – un restaurant de pe marginea drumului – unde stilul atemporal se intalneste cu increderea incontestabila. Inca o data, Levi’s a facut echipa cu regizoarea castigatoare a premiului Grammy Melina Matsoukas pentru acest capitol, care evidentiaza modul in care Levi’s ramane un fundal care sustine individualitatea, autoexprimarea si influenta culturala de azi.
Campania a fost conceputa in parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA si produsa de de la revolućion/PRETTYBIRD.
Inspirat din reclama Refrigerator pentru Levi’s din 1988, acest capitol transforma spiritul original al reclamei intr-o declaratie moderna despre incredere, originalitate si putere. Amplasat intr-un restaurant insorit de pe marginea drumului, filmul reimagineaza reclama din 1988, cu Beyoncé in rol principal. In camasa emblematica Levi’s, pantaloni scurti 501 Original, un maiou alb sclipitorsi o bandana clasica rosie paisley, ea se misca cu incredere, gata sa accepte urmatoarea ei provocare. Cu un cameo special al lui Willie Jones, un colaborator al Cowboy Carter, campania conecteaza impecabil brandul cu universul artistic extins al lui Beyoncé.
„Levi’s nu este un brand de patrimoniu, ci o istorie incredibila, care a ramas constant in centrul culturii”, a spus Kenny Mitchell, director global de marketing al marcii Levi’s la Levi Strauss & Co. „Prin REIIMAGINE si parteneriatul nostru cu Beyoncé, unul dintre cei mai influenti artisti de azi, sarbatorim simbolurile clasice ale epocii noastre si cladim pe decade de iconografie Levi’s. Celebrand ce inseamna sa fii un lider care conduce cu scop si incredere.”
„Refrigerator” se lanseaza cu o campanie globala complet integrata, inclusiv TV, digital, social media, OOH-uri si activari de brand.
Campania continua traditia Levi’s de a lucra cu cele mai recunoscute talente creative ale vremurilor noastre. Matsoukas a colaborat cu directorul de imagine, castigator al premiului Emmy, Marcell Rév, si cu celebrul fotograf Mason Poole, pentru a surprinde esenta vizuala a filmului „Refrigerator”, bazandu-se pe mostenirea campaniilor si imaginii emblematice Levi’s.
Sursa: Tabu.RO