Home > Agenda > Campania Dor de romanesc a fost sarbatorita la Galeria Galateca

Campania Dor de romanesc a fost sarbatorita la Galeria Galateca

Campania internationala „Dor de romanesc”, organizata de brandul Iutta, a fost sarbatorita in offline in cadrul Galeriei Galateca, joi, 06 noiembrie 2014, in compania a peste 300 de persoane publice, bloggeri si artisti locali de renume.

Evenimentul a reunit iubitorii de romanesc intr-un cadru intim ce a stimulat evocarile si aducerile-aminte de o experienta, de un om, de un loc, de o stare, intocmai manifestului lansat de Iutta pe platforma www.dorderomanesc.ro. Tematica serii a fost intarita si de indemnul facut invitatilor de a veni insotiti de o persoana de care le era dor si de a-si marturisi acest sentiment spre a fi gravat in scris pe un suport de piele naturala cu ajutorul unui talentat artizan.

In intampinarea sustinatorilor proiectului, galeria de arta Galateca a gazduit o instalatie contemporana de doruri suspendate, scrise manual, ce a fost inspirata de povestile celor peste 300 de participanti ai campaniei online. Pentru a intregi atmosfera creativa, Eglantina Becheru, artist vizual, a realizat un performance de pictura in timp real.

Nicoleta Chirica, fondatoare si designer Iutta povesteste: „Campania, ajunsa la jumatatea drumului, a prins amploare rapid si astfel am ales sa o sarbatorim organizand un eveniment tematic in cinstea ei, alaturi de persoane care rezoneaza cu importanta si semnificatia acestui sentiment care pentru noi este principala sursa de inspiratie.”

Fundalul sonor, asigurat de ritmuri armonioase de vioara, a purtat ascultatorii intr-un ocol in jurul lumii prin piese de inspiratie folclorica si i-a readus pe bogatia plaiurile natale prin abordarea unui repertoriu cu specific national. Tot acest parcurs a culminat cu dezvaluirea marelui premiu al campaniei „Dor de romanesc”– un tur fotografic national de 10 zile, realizat impreuna cu agentia Romania 101, in scopul promovarii turismului romanesc, a brandului de tara si sustinerea obiceiurilor specifice fiecarei zone.

Pe langa participarea la acest traseu atractiv, castigatorul proiectului va primi geanta de voiaj „Dor calator”, realizata de Iutta special cu aceasta ocazie, fiind inspirata de dorurile care se strang pe platforma campaniei. Alte 100 de premii, in produse Iutta si ale partenerilor, isi asteapta castigatorii la finalul celor 10 saptamani. Toti cei care isi scriu dorurile pe platforma www.dorderomanesc.ro vor fi inscrisi automat in tombola campaniei.

Printre invitatii speciali prezenti la eveniment s-au numarat: Maria Buza, Ozana Barabancea, Mihaela Calin, Andreea Stroe, Anisa Lupu, Sabina Iosub, Alexandra Usurelu, Eli Roman, Florin Dobre, Camelia Capitanu.


Articole asemanatoare
Iutta lanseaza la V for Vintage un preview al colectiei Toreo
INFOGRAFIC: Cel mai mare dor al romanilor este cel de copilarie
Paula Seling, noua ambasadoare Iutta a campaniei „Dor de romanesc”
Dor de romanesc reprezentat de eleganta artei

Comenteaza acest articol

Campania Dor de romanesc a fost sarbatorita la Galeria Galateca

by   1 min
0