Home > Agenda > Cannes transformă copiii vedetelor în VIP-uri. Ce surpriză le-a pregătit organizatorii

Cannes transformă copiii vedetelor în VIP-uri. Ce surpriză le-a pregătit organizatorii

Cannes

Festivalul Internațional de Film de la Cannes a început marți, 14 mai, cu proiecția primului film din competiție, parodia cu zombie „Dead don’t die”. În deschiderea evenimentului a fost întins covorul roşu pentru o mulţime impresionantă de vedete: Bill Murray, Julianne Moore, Eva Longoria, Selena Gomez.

Anul acesta, Cannes devine prietenul celebrităților care vin cu copiii la festival. Organizatorii au pus la dispoziție un centru de îngrijire specială pentru a ajuta părinții celebri pe durata desfășurării evenimentelor. Le Ballon Rouge este o creșă în stil Montessori, unde copiii sunt tratați ca niște VIP-uri. Într-un colțișor însorit, cu vedere la portul plin de iahturi, odraslele cineaștilor și vedetelor de cinema se plimbă nestingherit pe un covor viu colorat, în prima creșă a celui mai mare festival de film din lume.

Ideea de a deschide o astfel de sală dedicată copiilor aparține unui grup format din trei nume din cinematografie, care la rândul lor sunt părinți și știu cât de greu este să împaci cariera cu viața personală. Deși rareori copiii ajung pe covorul roșu, unde se află numai blitzuri, forfotă și multe ținute glamour, nimeni nu s-a gândit până acum să satisfacă nevoile practice ale participanților cu bebeluși și copii mici.

Le Ballon Rouge (Balonul roșu), numele fiind inspirat de titlul unui film francez din 1956, este un spațiu de joacă  asemănător celui de anul trecut de la Festivalul de Film Sundance creat de grupul Moms-in-Film din SUA.

De copii se ocupă trei îngrijitoare și o asistentă medicală din Paris: le cântă, desenează cu micuții, îi pune la somn, le dau să mănâncă. Acestea sunt ajutate de doi voluntari locali. Împreună îngrijesc până la 11 copii în același timp în timp ce părinții lor sunt agenți de vânzări, distribuitori, producători, actori și jurnaliști, prezenți la festival. Cu sprijinul infrastructurii din cadrul festivalului, grupul Parenting at Film Festivals a strâns aproape 20.000 de dolari pentru dotarea și echiparea spațiului. Centru funcționează de dimineață până seara și costă 50 de euro pe zi.

 

Articole asemanatoare
Ngoc Trinh
Modelul fără lenjerie intimă de la Cannes, amendat și condamnat în țara sa din cauza ținutei
Leonardo DiCaprio
Leonardo DiCaprio propune soluţii pentru limitarea încălzirii globale într-un film prezentat la Cannes
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino s-a întors la Cannes după 25 de ani de la premiera filmului Pulp Fiction
Cannes
Festivalul de Film de la Cannes va onora anul acesta un actor acuzat de violență domestică

Cannes transformă copiii vedetelor în VIP-uri. Ce surpriză le-a pregătit organizatorii

by Andreea Damian   1 min
2