Tabu
FASHIONSlider

Casa de modă Fenty, fondată de Rihanna în colaborare cu LVMH, se închide după doi ani

Rihanna și-a lansat propria casă de modă în cadrul grupului francez de lux LVMH, din care mai fac parte branduri faimoase că Louis Vuitton, Christian Dior și Givenchy, în mai 2019. Dar eticheta sa a fost afectată de pandemie – problemele lanțului de aprovizionare și restricțiile de călătorie forțând-o pe artistă să pună lacătul pe afacere la mai puțin de doi ani de la lansare și să se ocupe mai mult de linia sa de lenjerie intimă Savage x Fenty, dar și de liniile de cosmetice Fenty Beauty și Fenty Skin.

Eticheta Fenty a Rihannei a fost a doua casă de modă de lux începută de la zero de conglomeratul LVMH – după Christian Lacroix în 1987. Casa de modă, lansată în 2019, a scris istorie ca fiind primul brand de lux condus de o femeie de culoare și care a eșuat fără efort cu valorile incluziunii și diversității generației Z. Cu toate acestea, Riri a reușit să obțină premiul Urban Luxe pentru marcă la premiile Fashion în 2019.

Rihanna a dezvăluit miercuri că suspendă activitatea casei de lux pe care a deschis-o în cadrul grupului LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, anunțând totodată că se va concentra pe Savage x Fenty, susținută cu o finanțare nouă de 115 milioane dolari. Cele două anunțuri ale vedetei arată provocările cu care s-au confruntat brandurile de modă în timpul pandemiei și au indicat o creștere explozivă a altor categorii precum îmbrăcăminte de interior și frumusețe.

Rihanna se va concentra pe linia de lenjerie intimă

Rihanna și LVMH au fost de acord să închidă casa de modă Fenty, la mai puțin de doi ani de la lansare, scrie WWD. LVMH a spus că hainele gata de purtat de la Fenty vor fi „puse în așteptare” în așteptarea unor condiții mai bune.

Brandul a încetat să mai posteze pe contul său de Instagram pe 1 ianuarie, iar ultima colecție de pe Fenty.com este din noiembrie 2020: colecția de pantofi lansată în colaborare cu unul dintre designerii de pantofi preferați ai Rihannei, Amina Muaddi.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, mai scrie WWD, linia de lenjerie Savage X Fenty și Fenty Skin, ambele fiind considerate de succes în domeniul lor: prima a câștigat 108 milioane de dolari anul trecut și cea de-a doua a câștigat peste 30 de milioane de dolari în patru luni, conform WWD.

ARTICOLE SIMILARE

1977, expo remember la Bath

realitatea

Măști de față naturale făcute în casă – cele mai bune rețete de la vedete

Andreea Damian

Designerul Dorin Negrău si-a prezentat noua colecție la New York Fashion Week în plină pandemie

Tabu Tabu

Cât de periculoase sunt microparticulele de plastic din apa de băut

Andreea Damian

Foto: Totul este un cliseu (inclusiv acest titlu) (inclusiv parantezele)

realitatea

Top 3 zodii care se gândesc numai la sex

Andreea Damian

Scrie un comentariu