Tabu
FASHION

Ceasul – simbol al eleganţei

Poate părea de domeniul evidentului că cele mai valoroase mărci globale ale anului 2013, cu precădere cele din industria luxului, trebuie să fie înrădăcinate în tradiţie, fidele unui know howunic, urmărind tendinţe şi, nu prea îndrăzneţ spus, anticipând viitorul.

Dar acest tip de evidenţă este unul cu totul extraordinar şi extraordinar este Rolex, locul 5 în topul brand-urilor de lux al BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2013, cu o valoare totală a companiei ajustată cu valoarea brand-ului în sine de 7,4 miliarde USD (estimată de Forbes pentru noiembrie 2013).

Cifre

>>> fondată în 1905, în Elveţia

>>> vânzări anuale, 4,5 miliarde USD, conform Forbes

>>> valoare a brand-ului  în noiembrie 2013, 7,4 miliarde USD, conform Forbes

>>> modificare a valorii mărcii faţă de 2012, creştere de 11%, conform BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2013

>>> locul 5 în BrandZ™ Top 10 Most Valuable Luxury Global Brands 2013

>>> locul 68 în Forbes World’s Most Valuable Brands

Mai mult aici.

ARTICOLE SIMILARE

Hermes merge pe bicicletă

realitatea

Geanta din hârtie kraft este noul accesoriu sustenabil al verii

Andreea Damian

Paraschiva Cristina la V for Vintage

realitatea

Regele modei Giorgio Armani, omul care a îmbrăcat Hollywood-ul

Andreea Damian

Reese Witherspoon mângâie elefanţi în Vogue US din mai

realitatea

Trend Alert: Blugii suflecați

realitatea

Scrie un comentariu