Tabu
Image default
FASHION

Ceasul – simbol al eleganţei

Poate părea de domeniul evidentului că cele mai valoroase mărci globale ale anului 2013, cu precădere cele din industria luxului, trebuie să fie înrădăcinate în tradiţie, fidele unui know howunic, urmărind tendinţe şi, nu prea îndrăzneţ spus, anticipând viitorul.

Dar acest tip de evidenţă este unul cu totul extraordinar şi extraordinar este Rolex, locul 5 în topul brand-urilor de lux al BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2013, cu o valoare totală a companiei ajustată cu valoarea brand-ului în sine de 7,4 miliarde USD (estimată de Forbes pentru noiembrie 2013).

Cifre

>>> fondată în 1905, în Elveţia

>>> vânzări anuale, 4,5 miliarde USD, conform Forbes

>>> valoare a brand-ului  în noiembrie 2013, 7,4 miliarde USD, conform Forbes

>>> modificare a valorii mărcii faţă de 2012, creştere de 11%, conform BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2013

>>> locul 5 în BrandZ™ Top 10 Most Valuable Luxury Global Brands 2013

>>> locul 68 în Forbes World’s Most Valuable Brands

Mai mult aici.

ARTICOLE SIMILARE

Big in Japan, by Soulscape Romania

realitatea

Bunica a ales ținutele nepoatei timp de 7 zile. Rezultatul te va surprinde plăcut

Andreea Damian

Cele mai importante tendințe de genți pentru primăvara 2022

Andreea Damian

Camron Diaz sau Jennifer Lopez?

realitatea

Odată cu apariția seriei trei din The Crown, toată lumea și-a amintit de pălăria roz cu flori a Reginei

realitatea

IULIA ALBU – Invisible (Wo)man

Scrie un comentariu