Home > What's hot > Cine-si bate joc de CATALINA PONOR intr-un spot publicitar?

Cine-si bate joc de CATALINA PONOR intr-un spot publicitar?

Catalina Ponor este un bun national. O sportiva talentata si frumoasa, de care ar trebui sa avem grija ca de ochii din cap. Nu sa-i punem in gura tampenii! De pilda, in aceste zile, intersectand suparator transmisiile de la Olimpiada de la Londra, Catalina Ponor apare intr-un spot publicitar, in care i s-a dat sa citeasca un text care contine o grava greseala gramaticala. Catalina Ponor este pusa sa spuna cu candoare “Apoi VINE implinirea, podiumul si intonarea imnului”. Un caz clasic de dezacord gramatical, in care subiectul multiplu – “implinirea, podiumul si intonarea” – nu se acorda LA PLURAL cu predicatul (“VINE” in loc de “vin”)…. Pacat!


Articole asemanatoare
Programul romanilor la OLIMPIADA (Joi, Ziua 13)
Programul romanilor la OLIMPIADA (Miercuri, Ziua 12)
NERVI la lotul de gimnastica: CATALINA PONOR se revolta in fata antrenorilor BELU si BITANG! Declaratie incendiara a gimnastei!
Programul romanilor la Olimpiada (MARTI, Ziua 11) / SANDRA IZBASA si CATALINA PONOR spre noi medalii!

Loading...

12 Responses

  1. laura elisei

    Dragilor, e corect, doar ca voi nu stiti sa puneti doua puncte dupa implinirea: podiumul si intonarea imnului…adica implinirea inseamna podiumul si imnul…of, of, of…traim in epoca degetelului mustrarii!

  2. Dezacordatua

    Vai de scoala voastra. E perfect corect. Implinirea: podiumul si intonarea imnului. Cereti-va scuze. Voi sunteti aia care isi bat joc de ea cu astfel de articole.

  3. jonny

    ar fi bine sa stergeti articolul, sa nu mai denigrati pe nimeni cu intelesul vostru si sa va cereti scuze sportivei

  4. Elena

    Nu imi vine sa cred ca citesc asemenea aberatie. E cea mai revoltatoare prostie pe care o citesc in ultimul timp. Ce fel de jurnalisti sunteti de reusiti sa gasiti greseli exact acolo unde nu exista nici urma de greseala gramaticala si sa patati numele unei sportive care aduce onoare tarii in care voi scrieti asemenea “articole”? Voi ati auzit de intonatie, de semne de punctuatie? Practic, incercati sa afirmati faptul ca intreaga achipa de advertising a brandului respectiv este formata din agramati, iar Catalina Ponor este analfabeta, dar singurii agramati sunteti voi, cei care ati scris si publicat acest “articol”. Ar trebui sa ii cereti scuze public Catalinei Ponor pentru aceasta grava, grava eroare! Rusine!

  5. Dorin

    Cutremător de slabă dotată intelectual trebuie să fie autoarea, Violeta Popa.

    Dar chiar şi aşa, credeţi că Ponor bagă în seama ce se imprimă pe hârtiile igienice glossy din România?

  6. Critica

    E normal sa apara astfel de greseli daca in toate agentiile de publicitate au ramas doar copywriterii semianalfabeti. Iar incultilor ce si-au exprimat mai sus elucubratiile le transmit ca este gresit – voi sunteti tura a doua de analfabeti sau chiar aia ce n-au trebut pe la scoala si-au ajuns “creativi”?

  7. Violeta Popa

    Nu o denigreaza nimeni pe Catalina Ponor. In acest caz, ea este o victima a celor care au “creat” spotul. Nu era meseria ei! Cei “de meserie” ar fi trebuit sa o ajute si sa-i explice cum trebuie intonat. Ascultati din nou spotul si remarcati ca e vorba de o insiruire de 3 termeni, care suna exact ca un …subiect multiplu. Nici pomeneala sa poata fi sesizate cele “doua puncte” care sa poata, eventual, justifica o “explicitare” a subiectului. Chiar daca asta a fost intentia initiala, a iesit cu totul altceva!!! Si, in plus, cand te apuci sa cauti explicatii sofisticate pentru un mesaj publicitar, mesajul e ratat din start…

  8. Elena

    @ Critica: As indrazni sa va jignesc inapoi, insa ati reusit sa va jigniti singura prin felul in care scrieti. Recunosc ca formularea “si-au ajuns creativi” ne depaseste pe noi, cei considerati de dumneavoastra inculti si cu siguranta depaseste si gramatica limbii romane . Va recomand cu caldura rolul cratimei in ortografie. Este ceva ce noi, incultii, am invatat undeva in clasele primare.
    @Violeta Popa: Nu zice nimeni ca acest articol o denigreaza pe Catalina Ponor in mod intentionat. Sunt convinsa ca aceasta greseala a fost neintentionata, insa trebuie asumata si recunoscuta. Da, am ascultat spotul. Milioane de romani au ascultat spotul. Exista pauza necesara. Ar fi trebuit sa spuna Ponor” vine implinirea doua puncte podiumul si medalia”? Suna ca subiect multiplu pentru dumneavoastra, care se pare ca puneti in aceeasi oala implinirea , podiumul si medalia! Este vorba de o greseala a dumneavoastra si de o necunoastere a intelesului cuvintelor! Podiumul + Medalia= Implinirea! Implinirea ei inseamna podiumul si medalia!!! Este perfect logic ca nu e o insiruire!!!Imi cer scuze daca va ofensez, dar chiar nu aveti nici pic de dreptate. Iar in ceea ce priveste explicatiile sofisticate, cred ca doar dumneavoastra cautati explicatii sofisticate in acest mesaj publicitar, iar acesta este si motivul pentru care ati comis aceasta eroare. Concluzia: Pritr-o greseala probabil neintentionata reprezentata de sesizarea total incorecta a unei greseli gramaticale, ati reusit ,probabil neintentionat, sa puneti intr-o lumina foarte proasta o gimnasta de valoare, iar pentru asta ar trebui sa reveniti asupra acestui articol cu scuzele datorate sportivei.

    1. Violeta Popa

      Nu Catalina Ponor e in discutie aici, ea chiar nu are nicio vina. Pe Catalina o iubim, dovada ca este pe coperta numarului nostru care se afla acum pe piata!
      Problema este alta si va prefaceti ca nu intelegeti. Este, de fapt, o inabilitate de copywriting, care a creat o ambiguitate cu finalitate nefericita. In plus, atentie, a mai aparut o reclama similara, cu Marian Dragulescu – aici nu mai e niciun fel de ambiguitate, este titrat gresit “multiplu campion olimpic”. Daca noi semnalam erorile din reclama inseamna ca il criticam pe sportiv?!?

      1. Elena

        Sunt incompetenti , e clar!! Deci va puteti apuca sa scrieti un articol cu titlul: Marian Dragulescu se crede mai campion decat este! Sau : Afla cine face misto de Marian Dragulescu!! Ce ziceti?

  9. Elena

    Ba este in discutie Catalina Ponor!!! Este in centrul discutiei pentru ca voi o puneti acolo!! De ce nu ati ezitat sa folositi numele ei dar nu ati pomenit numele farmaciei CATENA?? De ce nu ati scris ca Farmacia Catena are oameni slabi sau ca spotul Farmaciei Catena este unul de tot rasul pentru ca ar contine greseli gramaticale??? De ce TITLUL, care este mizerabil, contine numele Catalina Ponor si nu se refera la CATENA??? Titlul este cel care acapareaza atentia si dumneavoastra stiti foarte bine acest lucru. De asemenea stiti ca foarte multi oameni vad doar titlul si nu citesc articolul. Titlul este unul JOSNIC, unul specific publicatiilor de scandal de 2 bani din Romania . Si da, o denigrati pe Catalina Ponor! Si nu aveti dreptate in privinta greselii gramaticale, desi va incapatanati sa nu recunoasteti. Si chiar daca ar fi fost si probabil ca sunt foarte multe greseli in spoturi si foarte multi oameni incapabili in publicitate, asta nu inseamna ca trebuie sa va folositi de asta pentru a baga sportivi de mare valoare in aceeasi oala si pentru a incerca sa patati cumva numele, ca vorba aia: haide sa aruncam cu putin noroi in ei, iar daca nu e noroi facem! Daca nu e ea in discutie de ce o pomeniti si de ce face subiectul acestui articol de 2 bani ?????????? Imi pare rau sa va spun inca o data : RUSINE! Si cu asta inchei pentru ca, din pacate, in loc sa incercati sa indreptati greseala, va afundati mai tare in ea.

  10. Violeta Popa

    oamenii incearca sa profite de imaginea sportivilor in stil comercial, asta-i realitatea; spotul e gresit, asa cum e si cel cu Marian Dragulescu; iar spoturile sunt facute de agentii de publicitate, nu de clientul X sau Y

Comenteaza acest articol

Cine-si bate joc de CATALINA PONOR intr-un spot publicitar?

by   <1 min
12