Tabu
lifestyle

Coca-Cola, “Fericire delicioasă” în chineză

Înaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008, Compania Coca-Cola  transmite lumii întregi mesajul său de „Fericire Delicioasă” pe sticle sau can-uri de colecție care vor fi distribuite în peste 150 de țări simultan. În România, can-urile de colecție vor fi distribuite începând cu luna august, 2008. Ambalajele din colecția „Fericire Delicioasă” fac parte din campania de comunicare pentru Jocurile Olimpice: „Live Olympic on the Coke Side of Life”.

Coca-Cola este Partenerul Oficial Internațional al Jocurilor Olimpice, Partener al Comitetului Internațional Olimpic și Sponsor al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008. „Când Coca-Cola a fost introdusă în China, în 1927, logo-ul din limba engleză a fost reprezentat cu caractere chinezești. Compania Coca-Cola a selectat patru caractere chinezești care, combinate, aproximau pronunția în limba engleză a sunetelor „Coca-Cola”. Cea mai apropiată sintagmă în dialectul mandarin a fost o combinație de patru caractere care erau pronunțate: ke-kou-ke-le”, a declarat Bianca Bourbon, Marketing Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Business Unit.

ARTICOLE SIMILARE

Ea este cea mai sexy apariţie de la Euro 2012?

realitatea

Stefan Stan face DEZVALUIRI despre prima sotie!

Ghici cui îi aparțin extensiile

realitatea

Ellen DeGeneres oferă burse pentru lesbiene

realitatea

Adam Sandler, din nou tătic

realitatea

January Jones isi mananca propria placenta

Scrie un comentariu