Tabu
Image default
lifestyle

Coca-Cola, “Fericire delicioasă” în chineză

Înaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008, Compania Coca-Cola  transmite lumii întregi mesajul său de „Fericire Delicioasă” pe sticle sau can-uri de colecție care vor fi distribuite în peste 150 de țări simultan. În România, can-urile de colecție vor fi distribuite începând cu luna august, 2008. Ambalajele din colecția „Fericire Delicioasă” fac parte din campania de comunicare pentru Jocurile Olimpice: „Live Olympic on the Coke Side of Life”.

Coca-Cola este Partenerul Oficial Internațional al Jocurilor Olimpice, Partener al Comitetului Internațional Olimpic și Sponsor al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008. „Când Coca-Cola a fost introdusă în China, în 1927, logo-ul din limba engleză a fost reprezentat cu caractere chinezești. Compania Coca-Cola a selectat patru caractere chinezești care, combinate, aproximau pronunția în limba engleză a sunetelor „Coca-Cola”. Cea mai apropiată sintagmă în dialectul mandarin a fost o combinație de patru caractere care erau pronunțate: ke-kou-ke-le”, a declarat Bianca Bourbon, Marketing Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Business Unit.

ARTICOLE SIMILARE

Moș Nicolae vine la MTR

realitatea

Semi-surpriza JENNIFER LAWRENCE – Oscar pentru cea mai buna actrita! De emotie, a cazut pe scari!

Prima galerie de artă modernă 100% virtuală

realitatea

Daniel Radcliffe a fost cât pe ce să piardă rolul din Harry Potter

realitatea

Kate si William s-au gandit cum sa-si boteze fetita!

S-a ingrasat 50 kg in 48 de zile! Vedeta pe care nu o mai recunoaste nimeni

Scrie un comentariu