Home > Health > Diete > Cum slăbești fără să treci pe la sala de fitness

Cum slăbești fără să treci pe la sala de fitness

sala de fitness

Ce-ați spune dacă ați afla că există câteva moduri în care puteți slăbi fără să călcați în sala de fitness? Și nu e vorba despre înfometare sau de vreo dietă minune. Putem scăpa de câteva kilograme în plus doar relaxându-ne. Exact! Lenevind, și nu e o glumă.

Timpul se comprimă și o simțim pe pielea noastră în fiecare zi. Serviciu, copii, trafic, pregătirea cinei, abia reușim să ne dedicăm câteva minute, iar asta se întâmplă de obicei, seara, în pat. Însă, cum rămâne cu antrenamentele pe care trebuie să le facem ca să ne pregătim corpul pentru sezonul estival?

Se știe că exercițiile fizice de intensitate moderată sunt bune pentru menținerea și îmbunătățirea stării de sănătate, dar există mai multe studii care au strâns dovezi cum că acestea nu sunt cel mai bun mod de a slăbi. Totul constă într-o alimentație sănătoasă și echilibrată.

Pe lângă faptul că cercetările arată că exercițiile fizice pot submina pierderea în greutate, făcându-vă să vă simțiti înfometate, vă poate induce în eroare să credeți că puteți continua să vă răsfățați cu alimente nesănătoase, fie ca o recompensă pentru antrenamentele efectuate, fie pentru că ați pierdut mai multe calorii.

Iată câteva secrete care vă pot ajuta să slăbiți fără să țineți dietă și să faceți exerciții fizice epuizante, dar care vă vor schimba stilul de viață și obiceiurile alimentare.

Odihniți-vă! Lipsa somnului de calitate face ca nivelul grelinei sau hormonul peptidic care stimulează apetitul să crească și să scadă nivelul hormonului de sațietate, leptină, ceea ce provoacă o senzație de foame impresionantă.

Beți cafeaua neîndulcită. Nu numai că veți evita să consumați 500 de calorii pe săptămâna, dar veți scădea de asemenea și riscul de rezistență la insulină, apariției diabetului și a altor tulburări metabolice.

Ascultați medicul și beți minimum 2 litri de apă pe zi. Nu numai că vă veți hidrata suficient, dar vă veți simți mereu pline și veți ajuta metabolismul.

Gătiți cu ulei de măsline. Conține polifenoli, care ajută la scăderea tensiunii arteriale, și acid oleic, care reduce apetitul și promovează scăderea în greutate.

Consumați lactate integrale. Conform unui studiu al European Journal of Nutrition, participanții care au consumat lactate integrale au avut tendința de a cântări mai puțin și au câștigat mai puțin în greutate față de cei care au optat pentru produsele degresate. Experții explică faptul că alimentele lipsited de grăsimi ne pot îngrășa, din cauza ingredientelor artificiale din conținutul lor care ne pot îngrășa.

O gustare mică e întotdeauna binevenită. Atunci când vă este foame, corpul mărește producția hormonilor foamei și vă va determina să devorați următoarea masă. Pentru a evita supraalimentarea, purtați întotdeauna o gustare în geantă.

Consumați multe legume. Cercetările au arătat că un consum mai mare de legume cu fibre duce la rezultate pozitive în ceea ce privește pierderea în greutate.

Renuntați la carne. Încercați doar o dată pe săptămână, al prânz sau la cină. Consumul a mai multe proteine ​​pe bază de plante s-a dovedit a fi chiar mai satisfăcător decât mesele pe bază de carne roșie.

Reorganizați-vă cămara. Cumpărați doar produse sănătoase și renunțați la cele din conserve sau junk-food.

Renunțați la băuturile carbogazoase. Nu mai e cazul să amintim despre faptul că au mult zahăr în conținutul lor.

Pauza de prânz nu trebuie să vă prindă tot la birou, în fața calculatorului. Cercetările publicate în Jurnalul American de Nutriție Clinică au constatat că persoanele care mâncau în fața calculatorului consumau 288 mai multe calorii.

O baie fierbinte cu spumă. Alimentația este esențială pentru scăderea în greutate, dar o dietă bună nu poate fi suficientă pentru a contracara toate efectele nocive ale stresului asupra organismului nostru. Un nou studiu publicat în Molecular Psychiatry a sugerat dieta va avea mai mult succes dacă vă relaxați.

 

 

 

Articole asemanatoare
vitamină
Această vitamină te ajută să slăbești și să obții un abdomen plat
sală
Ce ar trebui să mănânci înainte și după ce mergi la sală
zahărul
Cu ce înlocuiești zahărul dacă ești la dietă
selfie
Ce cred specialiştii despre persoanele care își fac selfie la sala de fitness

Loading...

1 Response

Comenteaza acest articol

Cum slăbești fără să treci pe la sala de fitness

by Andreea Damian   3 min
1