Tabu
lifestyle

Cum te poti promova in mod eficient cu ajutorul unui roll-up?

Promovarea in mediul online se realizează cu cea mai mare ușurință, deoarece mijloacele virtuale sunt mult mai eficiente astazi decat cele fizice. Totusi, nevoia de promovare fizica este si ea cat se poate de actuala si tocmai de aceea ar trebui sa stii ca exista solutii care sa te poata scoate in evidenta. In acest sens, un roll-up poate fi cea mai eficienta solutie, care aduce cu sine nenumarate avantaje.

Care sunt avantajele unui roll-up?

Un roll-up este de fapt un banner fizic, folosit mai ales in cazul spatiilor mari de expunere. Astfel, atunci cand esti prezent la o conferinta sau la un seminar, o metoda foarte buna de a atrage vizitatori catre standul tau este aceea de a folosi un roll-up. Roll-up-ul prezinta marele avantaj al vizibilitatii, deoarece dimensiunile sale sunt impunatoare, comparativ cu alte metode de advertising.

Cu toate acestea insa, este nevoie ca un roll-up sa fie realizat in mod corect pentru a putea aduce cumparatori au vizitatori, deoarece datele expuse trebuie sa isi atinga scopul. Un roll-up nu trebuie sa fie intesat de informatii. Este suficient ca pe acesta sa ai un logo bine executat, cu o grafica impecabila si culori rezistente. Pe langa logo, ar f indicat sa ai mentionate si datele de contact si eventual sloganul companiei tale.

Studiile arata ca ochiul uman este capabil sa retina o cantitate enorma de informatii, chiar daca acestea sunt expuse privirii pentru prima data. De aceea sintagma care ne vorbeste despre o poza care face cat o mie de cuvinte este cat se poate de adevarata, deoarece omul poate sa retina informatia de care este direct interesat doar privind-o o singura data. In acest caz, avem o singura sansa la expunere, si tocmai de aceea un roll-up trebuie sa fie foarte bine executat, prezentand in mod succint cateva detalii despre ceea ce presupune afacerea ta.

Un alt avantaj al roll-up-urilor este acela ca poate fi strans si folosit si in cadrul altor evenimente fizice, iar acest lucru inseamna o economie destul de mare. Materialele promotionale in mediul offline sunt usor mai scumpe decat cele din mediul online, si sunt, de asemenea, si mai pretentioase. Trebuie sa stim spre exemplu faptul ca un roll-up se poate decolora in timp, la fel ca plasele publicitare folosite pentru cladiri. Faptul ca un roll-up poate fi refolosit inseamna ca nu va trebui sa investesti de fiecare data in acel produs, ceea ce te scuteste de chetuieli inutile.

Un roll-up, dincolo de a fi o metoda portabila de promovare, este si un mod de a transmite anumite informatii exact acolo unde trebuie. Daca luam spre exemplu un targ de nunti, acolo unde traficul este imens, vei vedea cat de important este sa ai amplasat un banner de tip roll-up printre vizitatori. Dealtfel, un roll-up poate fi amplasat oriunde, in sali de conferinte, insali de asteptare, la diferite evenimente, la receptia unor birouri, iar lista ar putea continua. Practic, cata vreme exista expunere in mediul offine, inseamna in mod automat ca reclama noastra trebuie sa isi gaseasca locul acolo.

Este important sa ne promovam eficient si sa gasim in acest sens metodele potrivite prin care sa ne putem face cunoscuti. Un roll-up, un banner sau publicitatea pe panza mesh, reprezinta parghiile de promovare pe care le avem in mod fizic. Este indicat sa folosim orice spatiu de expunere si sa utilizam concomitent si mediul online, alaturi de aceste metode de promovare. Iar, daca consideri ca un roll-up nu este suficient, atunci ai putea ca la firma care se va ocupa de roll-up-ul tau sa comanzi si carti de vizita si flyere care sa te ajute sa spui cat mai multo oameni despre visul tau antreprenorial.

ARTICOLE SIMILARE

Nicollette Sheridan, prințesa balului – FOTO

realitatea

Bijuteriile Swarovski ale Mariei Callas vin la operă

realitatea

Uite-o pe JOJO, cu LIVIU VÂRCIU, pe VREMEA CÂND FORMAU UN CUPLU!

Expozitie si workshop de pictura pe portelan

realitatea

Ora Pământului

realitatea

Gisele Bundchen, goală pentru o cauză nobilă

realitatea

Scrie un comentariu