Home > Agenda > Digitalizarea si institutiile financiare sau despre cum se pun clientii pe primul plan

Digitalizarea si institutiile financiare sau despre cum se pun clientii pe primul plan

Digitalizarea a transformat industria bancara impunand o nevoie de adaptare tot mai mare la cerintele clientilor. Modernizarea a insemnat aparitia unor noi produse financiare, servicii sau chiar modele de business. Astfel, bancile incep sa adopte noi tehnologii in vederea dezvoltarii unor strategii sustenabile.

De-a lungul timpului, evolutia tehnologica a adus o serie de schimbari majore mai ales la nivelul comportamentului si asteptarilor clientilor. Tocmai de aceea, pentru industria bancara atragerea, fidelizarea si acordarea unei importante tot mai mari a clientului se afla pe lista prioritatilor. Uneori, acest lucru se traduce prin asigurarea unor experiente digitale calitative clientilor.

In 2016, digitalizarea se afla inca in faza incipienta in Romania. Acum, acest proces pare a capata o amploare tot mai mare. Un actor important atat la nivel international cat si la nivelul Romaniei este Ferratum, furnizor de credite rapide in Romania.
Desi in Romania in acest moment, ofera doar solutii de creditare rapida, acesta face parte din Ferratum Group, unul dintre liderii internationali Fintech ce acorda credite de consum pentru persoane fizice si juridice, fiind in aceeasi masura si un initiator in domeniul tehnologiei financiare. Viziunea Ferratum Group este aceea de a isi construi o pozitie importanta ca si banca mobila de top, combinand servicii bancare clasice si o gama vasta de solutii mobile. Astfel, se acorda o mai mare importanta accesibilitatii clientilor la serviciile Ferratum iar timpul de obtinere a unui credit este cu mult eficientizat si redus la formalitatile necesare. Practic, Ferratum aduce in prim plan focusul asupra clientilor si reuseste sa raspunda mult mai rapid nevoilor acestora.

Conform unor studii, cresterea vanzarilor de smartphone-uri la nivel mondial va genera automat si cresterea numarului de utilizatori care vor opta pentru solutii bancare mobile.

In acest context, Ferratum pare a se incadra destul de bine, anticipand aceasta schimbare a comportamentului clientilor, mult mai orientati spre folosirea unor solutii tehnologice. Tocmai de aceea, procesul de obtinere a unui credit presupune completarea unui formular online sau trimiterea unui sms. Simplu, rapid si foarte eficient. In mod normal, la o banca obisnuita, doar simpla completare a tuturor actelor pentru obtinerea unui credit dureaza aroximativ jumatate de ora, fara sa calculam timpul petrecut la coada, asteptand sa iti vina randul. In cazul Ferratum intreg acest proces dureaza doar cateva minute.

Un alt beneficiu este rapiditatea cu care clientii primesc raspunsul aprobarii sau nu a creditului. Daca in cazul unei banci traditionale, acesta dureaza aproximativ 5 zile lucratoare sau mai mult, la Ferratum primesti raspunsul in decurs de cateva ore daca aplicatia a fost trimisa intr-o zi lucratoare si in timpul programului de lucru.

Misiune indrazneata, cu accent pe nevoile clientilor Ferratum! Iata cateva dintre beneficii:
• Oferirea celei mai bune interfate pentru procesele de creditare si bancare;

  • Accesibilitatea online a serviciilor pentru clienti 24/7 prin intermediul site-ului web, al aplicatiilor mobile si al partenerilor Ferratum;
  • Dobanzi competitive;
  • Tranzactii in timp real care permit plati rapide si usoare oriunde in UE;
  • Obiective automatizate de economisire si stimulente pentru a maximiza economiile si potentialul de cheltuieli.

Daca iti doresti un credit pe termen scurt, care sa iti acopere cheltuieli urgente, viziteaza-le site-ul si vezi daca solutiile financiare Ferratum ti se potrivesc.


Comenteaza acest articol

Digitalizarea si institutiile financiare sau despre cum se pun clientii pe primul plan

by Madalina Antal   2 min
0