Home > Lifestyle > Stiri > Directorul de marketing al World Trade Center Bucharest mizează pe târgurile de nișă

Directorul de marketing al World Trade Center Bucharest mizează pe târgurile de nișă

Au trecut business-urile de expozitii pe Lista lui Schindler? Pe masura ce industriile se clatina ca piesele de domino, din cauza crizei economice, targurile incep, unul cate unul, sa traga obloanele. Astfel, Salonul International de Automobile Bucuresti (SIAB) 2009, care in 2007 a avut 200 de expozanti si 250.000 de vizitatori, a fost anulat.

La fel s-a intamplat si cu Salonul Moto & Accesorii care, la editia de anul trecut, a avut 30 de expozanti si 30.000 de vizitatori, sau cu targuri mai mici, organizate in tara, precum Targul de Confectii de la Oradea. “Uita-te la industriile care au dificultati acum si iti vei da seama unde vor fi probleme cu participarea la targuri”, declara pentru MONEY EXPRESS, Bogdan Francu, director de marketing al diviziei de evenimente al World Trade Center Bucharest (WTCB).

Desi spune ca, in ciuda bugetelor reduse de marketing, targul ramane un instrument de promovare puternic, Francu atrage atentia organizatorilor de evenimente asupra urmatorului lucru: vor avea succes targurile de nisa si cele care au un subiect foarte clar, in vreme ce targurile generaliste vor disparea. Mai multe detalii despre soarta business-urilor de expozitii cititi in ultimul numar al revistei MONEY EXPRESS . (Victoria Bidea)


Loading...

Comenteaza acest articol

Directorul de marketing al World Trade Center Bucharest mizează pe târgurile de nișă

by realitatea   1 min
0