Home > Fashion > Dor de romanesc reprezentat de eleganta artei

Dor de romanesc reprezentat de eleganta artei

Iutta, brandul cu motive de inspiratie traditionala, porneste o initiativa nationala de strangere de doruri pe o noua platforma dedicata ce se lanseaza astazi. Astfel, campania “Dor de romanesc” porneste nu intamplator cu Ambasadoarea Olteniei, Eglantina Becheru, “o femeie de o eleganta innascuta, care aduce cu ea de pe meleagurile gorjene ceva din maretia creatoare a lui Brancusi, ce a inspirat prin creatiile sale brandul Iutta inca de la lansare.” (Nicoleta Chirica, fondator Iutta)

Frumoasa olteanca ce s-a impus in lumea artei prin picturile autentice, deschide campania ce a fost inspirata de cea mai recenta colectie „Dor de romanesc”. Aceasta se va desfasura pe o perioada de 10 saptamani ce corespund celor 10 regiuni geografice ale tarii. Acestui proiect i se vor alatura 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale tarii – femei cu valori inradacinate, ce poarta in suflet meleagurile natale si imbina traditia cu modernitatea, ritmurile vibrante cu momentele de calm, profesia cu familia, pasiunile cu prieteniile. Sunt femei ce se lasa calauzite de dor si isi poarta sensibilitatea la suprafata, ca semn de putere, care inspira prin stilul de viata pe care il au, prin valori si autenticitate.

Care e dorul tau? De la aceasta intrebare s-a nascut idea campaniei „Dor de romanesc”, ce poarta chiar numele celei mai indragite colectii Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se doreste unificarea trairilor puternice in plan national si colectionarea lor intr-un loc comun, ca un manifest pentru frumusetea si bogatia romanescului din fiecare zona geografica a tarii noastre. Dorul fiecarui participant la campanie va contribui la sublinierea individualitatii acestui sentiment ce ne caracterizeaza ca popor si a aspectelor culturale comune. Dor de un loc, o stare, un om, de o experienta.

Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta povesteste: ”Am inceput sa strangem doruri! Dorurile noastre, dorurile oamenilor pe care i-am implicat in campanie, si dorurile celor pe care romanescul ii face sa vibreze, sa isi aminteasca, sa reinvete sa traiasca in sinergie cu autenticul”.

Eglantina Becheru, Ambasadoare Oltenia, declara: ”Pentru ca sunt un artist vizual, cred ca dorul este o panza alba, pe care ti-o poti imagina asa cum iti doresti, care te face sa te gandesti in primul rand la tine. E o intoarcere la tine. ”

Foto: The Storyalist- A Photographic Love Affair.


Articole asemanatoare
Ia – Simbol al traditiei portului popular romanesc
Alexandra Ungureanu – imaginea campaniei Romania fara acnee
Iutta lanseaza la V for Vintage un preview al colectiei Toreo
INFOGRAFIC: Cel mai mare dor al romanilor este cel de copilarie

Comenteaza acest articol

Dor de romanesc reprezentat de eleganta artei

by admin   1 min
0