Ultima campanie publictară Diesel a stârnit o mulțime de controverse încă de la apariție, iar ultima dintre acestea este că două dintre printurile folosite au fost interzise. Motivul, acestea sunt prea indecente, iar femeile sunt exploatate de celebrul brand. Replica celor de la Diesel a venit imediat și susține faptul că ceea ce ei au vrut să exprime este imaginea unui femei puternice, a unei feminități surprinzătoare.
Despre ce este vorba. Campania se numește "Be stupid", iar sloganul este "Poate că cei deștepți au creier, dar cei proști au c**ie". Cele două printuri care au fost interzise prezintă, primul o domnișoară care își arată sânii în fața unei camere de supraveghere, iar cel de-al doilea o altă domnișoară care își fotografiază părțile intime în timp ce din spate o privește pofticios un leu. În niciuna dintre cele două fotografii nu apar imagini explicite, care ar putea ofensa privitorii mai conservatori, dar ideile de bază, prezentate mai sus, sunt extrem de ușor de înțeles.