Tabu
CULTUREShopSlider

Facebook lansează serviciul de cumpărături online

Pandemia de coronavirus a obligat multe companii să se lanseze digital. De aceea, Facebook a lansat o funcție de cumpărături numită Shops, unde companiile pot prezenta și vinde produse online. Mișcarea este gândită pentru a le ajuta să supraviețuiască în timpul pandemiei, oferindu-le o altă platformă pentru a-și vinde produsele.

Shop este o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială. Facebook Shops adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.

Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.

În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei. Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale.

ARTICOLE SIMILARE

Cum se menține frumoasă Alexandra Dinu la 40 de ani

Andreea Damian

28 de lucruri pe care nu le știai despre prințesa Diana. Punctul 11 e cel mai interesant

Andreea Damian

Sex, obsesie, bizar, tabu….normal?!

realitatea

Cristi Borcea și-a strâns copiii la Olimp. Cum arată familia întregită – FOTO

Andreea Damian

Adele anunță revenirea mult așteptată. Un nou single după o pauză de 6 ani

Andreea Damian

Val de plângeri după ce Shakira şi Jennifer Lopez au făcut un show „erotic” la Super Bowl

Andreea Damian

Scrie un comentariu