Tabu
CULTURE Shop Slider

Facebook lansează serviciul de cumpărături online

Facebook

Pandemia de coronavirus a obligat multe companii să se lanseze digital. De aceea, Facebook a lansat o funcție de cumpărături numită Shops, unde companiile pot prezenta și vinde produse online. Mișcarea este gândită pentru a le ajuta să supraviețuiască în timpul pandemiei, oferindu-le o altă platformă pentru a-și vinde produsele.

Shop este o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială. Facebook Shops adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.

Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.

În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei. Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale.

ARTICOLE SIMILARE

Goana după controversă

Spike Lee va conduce juriul Festivalului de Film de la Cannes din 2020

realitatea

Ce au scris Meghan Markle şi prinţul Harry în ultimul mesaj oficial

Andreea Damian

Snoop Dogg, 25 de ani de carieră și o stea pe Hollywood Walk of Fame

Andreea Damian

Piers Morgan a încercat să-l insulte pe Daniel Craig, dar tăticii de la Hollywood i-au dat replica

Andreea Damian

Prințul Charles, primul mesaj public de când s-a îmbolnăvit de coronavirus

Andreea Damian

Scrie un comentariu