Tabu
FASHIONSlider

FASHION SHOW ⎥ Fendi și culoarea ca remediu pentru criză

Astăzi, brand-ul Fendi, din cadrul grupului de lux LVMH, și-a dezvăluit, în mediul online, noua sa colecție pentru iarna viitoare dedicată bărbaților. Un univers pop, plin de culoare, ca un remediu la criza actuală. 

„Hello, Silvia la telefon.” Videoclipul colecției de toamnă-iarnă 2021-2022 pentru bărbați, de la Fendi, începe ca un apel pe FaceTime. În locul chipului Silviei Venturini Fendi, directoarea artistică a colecțiilor masculine ale brand-ului, își face apariția un bărbat. Avansează cu un mers apăsat printre cadrele din neoane multicolore și jocurile oglinzilor care-i multiplică imaginea la infinit. Peste fundalul sonor al unei muzici electronice, vocea creatoarei repetă: „Aș vrea să vă vorbesc…despre normalitate…despre culoare. Ce este normal azi?”

Show-ul virtual, orchestrat de artistul italian Nico Vascellari ca o „secvență cinematografică, imersivă și futuristă” devoalează o serie de siluete simple, în tonuri neutre, iar când și când, apar ținute cu o cromatică vie. „De această dată, am căutat un anumit formalism în volumele ample, naturale și, mai ales, confortabile.”, a declarat creatoarea într-o întâlnire pe Zoom, cu câteva ore înaintea prezentării.

Cum era de așteptat, colecția sa este influențată de lumea în care trăim, în special de era Covid. „Această garderobă este aproape de realitatea noastră, însă noua normalitate nu e normală deloc.” Foarte repede, tușele de culoare își fac simțită prezența. Un roșu aprins, un galben ca puful puilor de găină sau chiar un portocaliu-mandarină dau culoare accesoriilor care completează armonios ținutele.

Forme figurative ludice decorează un halat de casă din lână, purtat ca un mantou. Este opera englezului Noel Fielding, actor, scriitor și muzician și artistul invitat al colecției. „Fațete multiple”, rezumă doamna Venturini Fendi ideea din spatele întregii colecții.

„Noel este un om plin de fantezie, ca imaginea bărbatului Fendi. Iarna viitoare, când tot ce trăim acum va rămâne în urmă, vom dori să celebrăm, să sărbătorim și toate aceste culori ne-ar putea veni în ajutor.”, a adăugat fashion designer-ul casei Fendi.

Videoclipul de mai puțin de 7 minute se termină cu cinci look-uri monocrome — galben, roz bubble gum, verde aprins, roșu intens și albastru electric. „Ca un fel de cromaterapie. Moda, mai ales acum, trebuie să conțină acest aspect terapeutic, aproape holistic. Azi, vedem moda doar în alb și negru, însă trebuie să rămânem optimiști.”, a încheiat creatoarea de la Fendi.

sursa: Le Figaro

ARTICOLE SIMILARE

Cristina Ich, scandal monstru la aeroport

Andreea Damian

Prințul Harry, pus la dietă de Meghan Markle, înainte de nuntă

Andreea Damian

Manichiura cu furnici vii a înfuriat activiștii pentru drepturile animalelor

Andreea Damian

Ghid pentru oferirea cadourilor destinate copiilor mici – nu arunca banii pe prostii

realitatea

Anja Rubik pe coperta Vogue din Rusia

realitatea

10 articole vestimentare feminine care îi irită pe bărbați

Andreea Damian

Scrie un comentariu