Tabu

Flash Mob pentru echipa de salubritate

Romprest a lansat, la începutul lunii noiembrie, primul spot comercial, produs în România, ce are la bază un concept flash mob. Spot-ul poarta numele binecunoscutei manifestări artistice, “Flash Mob” și rulează, în prezent, pe principalele posturi TV autohtone.

Spotul schițează încă din concept coordonatele unei rețete de succes: Centrul Vechi, mai mult de 500 de persoane implicate, dans, muzică bună și distracție. Ce a rezultat este un spectacol în toată puterea cuvântului. Sub pretextul unui dans spontan, serviciile Romprest sunt expuse în cele mai inedite maniere: mai multe tinere stropesc și taie flori pe ritmurile muzicii, un grup de bărbați în ținute business se alătură grupului de dansatori, florile agațate în ghivecele de pe stâlpi sunt împrospătate de practicanți de parkour iar trial bikerii curăță asfaltul cu perii imense atașate bicicletelor. Toate aceste elemente, integrate în flash mob și reunite sub sigla Romprest, formează un spot senzațional prin originalitate și inovație.

Conceptul a fost rezultatul unui pitch, câștigat de Sunshine Media. “Propunerea acestui spot a reprezentat o veritabilă provocare, sustinută atât de complexitatea realizării cât mai ales de noutatea conceptului în sine. Am simțit că va fi un spot bun, diferit de tot ce s-a făcut până în acest moment. Suntem încântați că un client precum Romprest, lider de piață în domeniul său de activitate, a subscris la această idee și i-a dat curs.” declară Răzvan Popescu, managing partner Sunshine Media.

“Ne-am dorit un concept altfel, o pozitionare outside the box pentru un brand de la care în mod normal nu astepți asta. Suntem prima companie de profil din Romania,care a acceptat provocarea de a da o directie noua identitatii brand-ului prin lansarea celui mai inovativ si in tendinte proiect in aria comerciala. Spotul rulează pe TV de câteva zile și se bucură deja de un imens succes.” declară Elena Barabancea, Managing Department Director Romprest.

watch?v=RtY9-_lKSmE

Scrie un comentariu