Tabu
Image default
BEAUTY Slider

Gemma Chan este noua ambasadoare L’Oréal Paris

Actrița și activista britanică Gemma Chan, cunoscută pentru rolurile din Crazy Rich Asians și Humans, devine noua ambasadoare L’Oreal Paris.

Gemma a fost una dintre cele 190 de semnatare ale mișcării Time’s Up 2018, pentru a combate hărțuirea sexuală, membru fondator și contribuitor financiar la Fondul pentru justiție și egalitate și un susținător de înalt profil al UNICEF Marea Britanie. Anul trecut, ea și-a fondat propria companie de producție pentru a spune poveștile minorităților și a fost încoronată drept „Forță pentru schimbare” de British Vogue în numărul editat de Meghan Markle.

L’Oréal Paris is Delighted to Announce Hollywood Trailblazer Gemma Chan as International Spokesperson.

„Gemma Chan este dovada succesului care se întâmplă atunci când ai încrederea în a-ți urma propriile vise și a vorbi pentru ca ceilalți să le poată urma pe ale lor. Angajată în cauzele ei cu forță feminină înnăscută, ea este o sursă de inspirație dincolo de ecran, pentru ca femeile tinere să fie schimbarea. Suntem încântați să o primim pe Gemma în familie”, a declarat Delphine Viguier-Hovasse, președinte de brand global L’Oréal Paris.

Chan a adăugat: „Am crezut întotdeauna că ar trebui să ne îmbrățișăm diferența ca forță. Așa că sunt încântat să mă alătur L’Oréal Paris, o familie de femei împuternicite de toate originile care stau împreună pentru a arăta puterea și frumusețea diversității. Mesajul L’Oréal Paris adresat fiecărei femei: „crede în valoarea ta” este la fel de necesar astăzi ca oricând.”

Gemma Chan este cunoscută pentru faptul că a vorbit cu privire la chestiuni care contează pentru ea, și anume incluzivitatea și feminismul, valori despre care se spune că se află în centrul mărcii L’ Oreal Paris.

În noul ei rol, actrița se va alătura ambasadorilor Viola Davis, Eva Longoria și Céline Dion, care odată au dansat cu Gemma într-un autobuz de petrecere , oferindu-i, în esență, cea mai bună „primire în familie”. Pentru debutul ei la L’Oréal Paris, Chan și pomeții ei ilustri vor fi protagoniștii în campania globală pentru produsul Revitalift Derm Intensives 3,5% Pur Glicolic Cleanser, care se lansează la nivel internațional în această lună.

ARTICOLE SIMILARE

#AllIsFineWithMe, tendința care încurajează femeile să-și accepte imperfecțiunile

Andreea Damian

Tendinte Londa – Top nuante de par in 2014

Meghan Markle și-a lansat colecția de haine

Andreea Damian

Consumatorul verde cumpără în exces produse prietenoase cu mediul, fără să aibă neapărat nevoie

Andreea Damian

Game of Thrones transformă locațiile de filmare din Irlanda de Nord în atracții turistice

realitatea

Katie Holmes şi Jamie Foxx se pregătesc de nuntă

Andreea Damian

Scrie un comentariu