Home > Lifestyle > GRANDPRIX ORIGINALS s-a lansat în România

GRANDPRIX ORIGINALS s-a lansat în România

GRANDPRIX ORIGINALS – brand de îmbrăcăminte și accesorii inspirate din spiritul motosportului și a erei de aur a acestuia – anunță lansarea pe piața din România prin distribuitorul Clasica Management. Brand-ul include mărcile GULF și HEUER, bine-cunoscuții sponsori ai curselor auto din anii `60-`70. Produsele GPO (Grandprix Originals) nu reprezintă doar haine și accesorii cu un design aparte, ci frânturi emoționante ale istoriei.

Povestea GRANDPRIX ORIGINALS a luat naștere în anul 1971, odată cu lansarea filmului „Le Mans”, ce îl avea ca protagonist pe cunoscutul actor Steve McQueen, un împătimit al curselor și mașinilor. Marca GRANDPRIX ORIGINALS constituie reflexia acelor vremuri prin colecţiile sale autentice, colecţii ce includ geci de piele şi de curse, cămăşi, tricouri, accesorii şi genţi ce poartă siglele originale ale sponsorilor, având un stil influenţat de vremurile de atunci, cât şi de prezent (from past – to present). ADN-ul stilului Grandprix Originals este format din dunga roşie şi dunga albastră, identice cu legendarele salopete de curse ale acelor vremuri.

Marca este deținută din anul 1994 de frații Marco și Stefan Ruf, originari din Germania. Cel din urmă a început afacerile în domeniul modei la finele anilor `80, prin deschiderea primului magazin în oraşul Karlsruhe, din Germania. Totul a început să se dezvolte rapid, proiectând primele modele proprii de jachete din piele, acestea fiind produse în Dusseldorf, Germania. Fratele său, Marco, fost militar în cadrul forțelor speciale germane, s-a alăturat lui Stefan în anul 1994, dezvoltând împreună primele produse sub mărcile GULF și HEUER, liniile rezultate fiind comercializate sub numele de GPO (GRANDPRIX ORIGINALS).

În acest moment, brand-ul GPO este prezent în 20 de țări. „Planul nostru a fost acela de a păstra Grandprix Originals la un nivel de calitate ridicat, colecţiile nefiind disponibile oriunde, selectarea partenerilor cu care am început o colaborare constituind o misiune deloc

uşoară. În ceea ce priveşte publicul vostru, pot spune că suntem fericiţi să avem Clasica Management ca partener exclusiv pentru extinderea pe piaţa din România, noi considerând acest pas o parte importantă pentru o dezvoltare firească, naturală!”, declară Marco Ruf, unul dintre fondatorii companiei.

Decizia introducerii brand-ului GPO în România de către Clasica Management a venit natural, în urma pasiunii pentru motosport și mașini: “Totul a început în anul 2006, atunci când soțul meu, pasionat de masini clasice, a participat la cea mai importantă expoziție de profil, cea de la Essen.

Acolo a avut primul contact cu produsele GPO de unde și-a achiziționat prima jachetă din piele. Ca întotdeauna, pasiunea este cea care te determină să faci lucruri noi, să te apropii de oameni care respectă și iubesc aceleași valori. Astfel s-a creat oportunitatea de a pune bazele unei colaborări cu Marco Ruf, împreună luând decizia de a aduce GRANDPRIX ORIGINALS în Romania.”, declară Andreea Scutariu, Executive ManagerClasica Management.

GRANDPRIX ORIGINALS oferă colecții complete de haine și accesorii destinate bărbaților, femeilor și copiilor, dedicate fanilor motosportului clasic și nu numai. Bleul deschis și portocaliul, culorile legendare ale curselor clasice, reprezintă nucleul colecțiilor GRANDPRIX ORIGINALS.

Brand-ul se adresează celor care admiră stilul clasic interpretat într-o manieră actuală și modernă. Calitatea produselor GPO se datorează pasiunii pentru haine, înclinației spre arta detaliului și țesăturilor manuale.


Comenteaza acest articol

GRANDPRIX ORIGINALS s-a lansat în România

by   2 min
0