Tabu
CULTURE

Grolsch Awakening – studiu despre pasiunile românilor

Grolsch ne încântă cu o nouă idee – Grolsch Awakening– un prilej de exprimare a creativităţii prin pasiuni, şi nu de ocupare a timpului liber. Campania doreşte să provoace creativii cu pasiuni dezlănţuite şi le oferă şansa să transforme sticla de Grolsch în proiecte de mare avengură. 

Grolsch oferă experimentaliştilor un spaţiu de joacă destinat creativităţii lor, totul pentru a da frâu liber curiozităţii şi pasiunii.
Campania Grolsch Awakening doreşte să provoace creativitatea şi curiozitatea celor care sunt captivi între ecranul monitorului şi cel al televizorului. Puterea şi impactul ideilor lor sunt testate pe experimentalist.ro cu o idee de proiect, care poate prinde formă, fără cenzură şi fără graniţe.Creativilor li se pun la dispoziţie mai multe domenii: creative recycling, do it yoursef, fotografie, design, muzică şi un comando de artişti responsabili cu lobby-ul pentru fiecare din acestea. Primii care au răspuns provocării Grolsch au fost Mihai Dobrovolschi, Bitză şi cei de la OCS.

Descoperiți cum pasiunile trezesc creativitatea, mai multe despre Grolsch Awakening pe www.experimentalist.ro.

ARTICOLE SIMILARE

A început festivalul Neversea / Ce program au pregătit organizatorii la malul Mării Negre

Andreea Damian

Sărbătoritul zilei de 30 mai

realitatea

Licitația de Impresionism și Postimpresionism Românesc

Povestea Slujitoarei – Handmaid’s Tale – sezonul trei – din iunie pe micile ecrane

realitatea

Dwayne Johnson, cel mai bine plătit actor din lume în 2019

Andreea Damian

Galceava pictorului cu lumea – Ioan Dreptu

realitatea

Scrie un comentariu