Tabu
FASHION

Holiday Par-Tay in stilul The Hilfiger Family

Tommy Hilfiger a anuntat lansarea noii campanii de sarbatori, denumita Holiday Par-tay. Campania a fost lansata international ieri, 23 noiembrie.

Cu participarea familiei Hilfiger, indragita de toata lumea, campania va putea fi vazuta la televizor, in cinematografe si in media digitala, dar si pe bannere, in reclame, reviste si afise.

Hilfigerii sunt o familie americana fictiva, care au debutat in campania televizata pentru sezonul toamna/iarna de anul trecut, “Feast-us Interruptus”.

In 2011 Hilfigerii petrec sarbatorile de iarna acasa, deci este timpul pentru un “Par-tay” in stilul lor caracteristic.

Petrecerea are loc la Casa Nobilius Maison-us, de unde se aude sunetul unei petreceri reusite. Usa casei se deschide si suntem invitati de Hilfigeri care ne intampina calduros si ne poftesc la petrecerea de sarbatori. Cadourile au fost deschise, iar ei poarta deja hainele din noua colectie. Totul se intampla in stilul caracteristic, excentric si neobisnuit al Hilfigerilor.

“Spotul publicitar este jumatate fashion si jumatate muzica, dar plin de energie si spirit de sarbatoare. Familia Hilfiger reprezinta perfect mostenirea stilului scolaresc tipic american, clasic dar cool si modern in acelasi timp. Suntem incantati sa ii aducem in atentia unei lumi intregi cu ocazia sarbatorilor de iarna.”, declara Tommy Hilfiger.

Campania Holiday Par-tay, ii prezinta pe neconventionalii si excentricii iubitori de petrecere, Hilfigerii impartasind in intreaga lume bucuria sarbatorilor si stilul lor neobisnuit de a petrece.

Noua colectie Preppy Holiday poate fi achizitonata din magazinele din lumea intreaga o data cu venirea sezonului rece si cu o cazia sarbatorilor de iarna.

Text de Sorana Nedelea

 

ARTICOLE SIMILARE

Madonna pentru UNICEF

realitatea

Cu bebelusul la targul vintage

realitatea

Tom Hooper despre The King’s Speech

realitatea

Make-Up Your Mind!

Rochia cu mască de față se vinde ca pâinea caldă. E mai ieftină decât am fi sperat

Andreea Damian

Jurnalul unei fashioniste: Muzele modei intra sub girul guvernamental. De la Yohji Yamamoto la Dilek Hanif

realitatea

Scrie un comentariu