Tabu
FASHION

Jimmy Choo a fost vândut pentru 811 milioane de dolari

După luni de zile de aşteptare, Jimmy Choo a fost vândut companiei germane Labelux. Potrivit unor surse, Labelux a plătit în jur de 811 milioane de dolari. Îniţial brand-ul fusese evaluat la 889,4 milioane de dolari, dar nici suma finală nu lasă prea mult de dorit.
Actuala echipă managerială de la Jimmy Choo, inculuzând-o şi pe Tamara Mellon (care este creative director şi co-fondator la Jimmy Choo), nu va părăsi compania.
“Jimmy Choo este perfect pentru noi. Joshua [Schulman], Tamara şi echipa managerială vor lucra cu noi încă pentru multă vreme de acum înainte”, a declarat Reinhard Mieck, preşedintele Labelux care intenţionează să sporească vânzările Jimmy Choo în China şi să sporească producţia de genţi şi de încălţăminte bărbătească.

ARTICOLE SIMILARE

Toate schimbările de toamnă din garderobă: cum să îți transformi hainele de vară în haine de toamnă 2018

realitatea

Urmareste live prezentarile marilor designeri de la Milano Fashion Week

Ce accesorii purtăm iarna aceasta?

A apărut varianta păpuşă a Annei Dello Russo

realitatea

Dana Budeanu, consilier de imagine în PSD! Ce doamne din politica românească îmbracă stilista

Andreea Damian

Gucci, campania toamnă-iarnă, 2009-2010

realitatea

Scrie un comentariu