Tabu
lifestyle

Jiri Rizek, CEO Flamingo: “Nu va mai fi niciodata la fel-

Jiri Rizek, CEO-ul Flamingo, se indoieste ca, dupa ce blocajul din economie va fi trecut, companiile din electroretail isi vor putea relua traseele anterior calculate din punctele in care acestea s-au fracturat.

Urmeaza "o recesiune grea", care va duce la o contractie pe termen scurt a pietei – reflectata in masuri severe de reducere a costurilor, inchideri de magazine, renegocieri de chirii, abandonarea proiectelor de extindere – si care va produce, pe langa asta, si schimbari greu de anticipat ale felului in care oamenii isi iau deciziile de cumparare, declara Rizek intr-un interviu cu MONEY EXPRESS . In plus, in afara de pierderea profitabilitatii, nu e exclus ca electroretailul sa mai sacrifice ceva: filozofia insasi dupa care intreaga industrie si-a ghidat, din 2006 incoace, strategiile, adauga Rizek. Privit prin ochii managerilor preocupati exclusiv de cash-flow, "magazinul cu mii de produse" – intins pe mii de metri patrati, simbol al brandului si implicit al fortei companiei – devine pur si simplu un lux prea mare in astfel de vremuri. Pentru Flamingo, obiectivul unic al perioadei urmatoare – o arata si strategia anuntata in noiembrie, dupa primele luni de scaderi ale vanzarilor – este cash-flow-ul.

ARTICOLE SIMILARE

Se lansează coloana sonoră a filmului “Love never dies”

realitatea

Ghici cine…

realitatea

Soțul lui Katherine Heigl e speriat de aceasta

realitatea

Goale si insarcinate! JESSICA SIMPSON vs. Demi Moore

realitatea

Reacţiile vedetelor la moartea lui Osama bin Laden

realitatea

Bărbații îl preferă pe Brad Pitt

realitatea

Scrie un comentariu