Tabu
LIFESTYLE

Julius Meinl prezinta cea mai recenta inovatie din lumea cafelei

De-a lungul anilor, Julius Meinl s-a remarcat ca fiind un brand care imbina cu usurinta traditia cu inovatia. Inca de la infiintarea brandului, in 1862, inovatia a devenit parte din traditia Julius Meinl. Brandul a reusit atunci sa revolutioneze piata cafelei oferind clientilor sai, pentru prima data in istorie, cafea gata prajita.

Luna aceasta, pe 1 februarie a avut loc lansarea celei mai recente inovatii a brandului vienez, noul concept Aroma Fez 1862 PREMIUM. 

Relansarea conceptului a avut loc la Hilton Athenée Palace din Capitala, unde noua tehnologie a fost prezentata chiar de Christina Meinl, Head of Innovation Julius Meinl, care a vorbit si despre trendurile in cafea din prezent.

,,Cu cat consumatorii au tot mai mult discernamant in ceea ce priveste alegerea cafelei, industria horeca este intr-o continua cautare a perfectiunii. Am lucrat cu expertii din industrie, lideri mondiali, astfel incat sa gasim un echilibru intre maiestrie si tehnica pentru a obtine astfel o cafea exceptionala cu gust bogat si consistenta fina” este de parere Christina Meinl.

Julius Meinl 1862 PREMIUM ofera o experienta deosebita tuturor celor care iubesc cafeaua, noul concept fiind unul calitativ si revolutionar pentru industria mondiala a cafelei.

Designul Aroma Fez, creat de celebrul designer Matteo Thun, combina elementele traditionale si moderne intr-un element de design unic. Ambalajul ermetic sigilat mentine toate aromele si calitatile boabelor de la momentul prajirii pana ce acestea se regasesc in ceasca. Noul container Aroma Fez vine acum intr-o forma noua cu 3 unitati a 1 kg, pentru o prospetime mentinuta pentru un timp si mai indelungat.

Tehnologia “Grind on Demand” folosita pentru Julius Meinl 1862 PREMIUM garanteaza o ceasca cu cafea proaspat macinata pentru fiecare client in parte. Pentru ca doar cafeaua proaspat macinata mentine aroma completa si corpolenta, simpla apasare a unui buton asigura macinarea unei cantitati perfecte de 1862 Premium, in cateva secunde.

”Odata cu lansarea noului concept 1862 clientii nostri vor beneficia de cafea premium si functionalitate sporita. Aparatul, la care s-a lucrat in ultimii 5 ani, reprezinta una dintre cele mai importante inovatii din cadrul companiei Julius Meinl de la 1862 pana in prezent.”, a declarat Tibor Dobri, Managing Director, Julius Meinl Romania.

Julius Meinl reuseste, astfel, sa faca un pas revolutionar cu acest nou concept Aroma Fez 1862 PREMIUM, gustul cafelei capatand o noua dimensiune.

ARTICOLE SIMILARE

Aceste clişee ne dor (15): “Tu nu ştii în ce ţară trăieşti?”

Secret Sister, păcăleala de pe Facebook de care trebuie să te ferești în prag de Sărbători

Andreea Damian

OFICIAL! Mircea Solcanu a plecat de la Acasă TV

Actrita Olimpia Melinte s-a ingrasat 10 kg in doua saptamani ca sa filmeze goala!

CONCHITA WURST a pozat nud!

Teatru, filme, haine și motociclete

realitatea

Scrie un comentariu