Tabu
Concurs

Jurnal de călătorie, Janina: Eforie!

O experienta amuzanta am avut acum doua veri.Coplesiti de job,treburile casnice si copilul in varsta de 7 luni, am fugit un week-end la mare.L-am lasat pe cel mic in grija unei matusi si fericiti ne-am oprit la Eforie Sud,unde nu mai fusesem de 11 ani.Grabiti si nerabdatori nu urmarisem emisiunea meteo,dar nu ne inchipuiam ce va urma.

De asemenea am plecat fara a rezerva o camera,bazandu-ne ca vom gasi o persoana unde am mai stat acum 11 ani,la gara pe care matusa ne-a spus ca o cheama Violeta. Ajunsi dimineata devreme in statiune,am mers direct pe plaja sa profitam de cele 2 zile de plaja,dar vremea era cam innorata. Ne-am luat costumele de baie,am instalat cearceaful pe care il cam lua vantul,apa era rece insa speram din tot sufletul ca dupa ora 9 sa fie mai frumos. Dimpotriva,a inceput sa picure.Am adunat,ne-am luat hainele pe noi si am urcat repede cele 3 randuri de scari,adica un deal,pe faleza. Am zis sa profitam de pauza nedorita,am deschis umbrela si ne-am indreptat spre gara,unde locuia cunostinta noastra de acum 11 ani. Am intrebat de Violeta si ni s-a spus cu mirare ca nu este nimeni cu acest nume sau nu mai lucreaza acolo.Am indicat caracteristicile ei, ca avea un copil mic,am recunoscut si indicat camera unde statea,dar acolo statea Antoaneta.Am plecat abatuti ca facusem atata drum degeaba,spre plaja. Statuse ploaia si am reluat coborarea scarilor, dezbracarea,intinderea cearceafului,asteptarea soarelui..

Dupa vreo 20 de minute iar a inceput ploaia.Iar am strans,ne-am imbracat,am urcat pe faleza si am mers la masa.Dupa ce am mancat,am facut aceleasi lucruri si ca un facut dupa cateva minute iar a inceput ploaia.Enervati si superobositi(venisem cu trenul de noapte si nici nu dormisem),am mers sa cautam cazare. Am gasit in apropierea plajei,ajutati de cineva.Am lasat geanta cu bagajul pe care il aveam,am luat geanta cu necesarul pentru plaja si ne-am intors incapatanati pe nisip.Privisem casa pentru a sti cum o recunoastem,insa nu notasem strada sau numele proprietarei macar.De bine de rau am reusit sa stam pe plaja vreo 2 ore,insa soarele tot nu a aparut.

Ne-am multumit ca nu mai ploua si am respirat lacomi aerul marin. Spre seara ne-am intors spre casa pentru a ne schimba si a iesi sa mancam.Pe drum ne-a apucat o ploaie torentiala si am stat vreo 30 de minute la acoperisul unui fost hotel,apoi am inceput sa orbecaim pe strazi,dandu-ne seama ca noi nu stiam unde stam.Problema era ca aveam banii si actele in geanta de acolo,nu ne mai puteam caza in alta parte,platisem deja acolo..Stiam doar numele unei pizzerii pe care o luasem reper,insa era la intersectia a 4 strazi si a trebuit sa pierdem vreo ora luaindu-le pe toate la rand da vedem pe care strada trebuie sa intram. Casa era in capatul uneia din strazi,in final am gasit-o si am respirat usurati.

Ne-am notat numele strazii si numarul,apoi am cerut proprietarei numarul de telefon si numele pentru anul urmator.Bineinteles ca anul trecut am nimerit casa cu ochii inchisi,eram si cu copilui ! Nu am mai apucat sa iesim sa mancam in oras,se facuse tarziu,asa ca am adormit bustean. A2a zi ne-am trezit cu soarele in geam si am stiut ca vom profita din plin.Am stat la soare pana la ora 15 ca sa recuperam timpul pierdut si am iesit de 2 ori la masa in oras,numai ca intoarcerea acasa ne-a fost umbrita de o usoara insolatie,matusa avand grija de noi si dojenindu-ne .. Povestindu-i despre Violeta/ Antoaneta de la gara si-a amintit ca de fapt Antoaneta o chema,Violeta fiind o fosta chiriasa a ei. Ne-am dat seama atunci ca gasisem persoana si pierdusem timpul degeaba,trecand pe langa ea. De atunci ne-am invatat minte si suntem mai organizati inainte de plecare,mai ales daca luam si copilul! O experienta placuta in acea vacanta a fi ca ne-am bucurat din plin de plaja a2a zi.

Shopping se poate face mai mult la bazarele de pe faleza,unde ai ce sa cumperi,la preturi bune.Fiind o statiune mica si in care nu s-a investit mai deloc,nu sunt decat vreo 2 complexe micute.Un minus si o mare parere de rau comparativ cu vacantele copilariei petrecute acolo,faptul ca multe hotele si restaurante s-au inchis.Aerul vesel si aglomeratia de alta data,muzica de la terase seara de seara acum nu mai este la fel.

Totusi este placut ca te poti odihni intr-o statiune linistita unde nu vezi blocuri si masini.De vizitat este parcul Teatrului de Vara,unde se tin spectacole,Cazinoul,micut,faleza mai ales si lacul Techirghiol,unde putem face o cura cu namol..Restaurante si terase,hoteluri si pensiuni sunt destule: Vraja Marii,Leul de Mare,Magura,dragute si cu preturi bune.Per total,avand in vedere costurile mici si apropierea de casa merita cateva zile dar nu an de an.

ARTICOLE SIMILARE

Tabu caută: Votează echipa lui George!

realitatea

Å¢inuta de cocktail, Iulia!

Concurs: Castiga un set de coffe art si invata sa iti personalizezi cafeaua! ÎNCHEIAT

Concurs INCHEIAT: Castiga una din cele 3 invitatii duble la Divertiland!