Tabu
Concurs

Jurnal de călătorie, Livia: Tenerife!

Cea mai interesanta vacanta din viata mea a fost anul trecut. Dupa o perioada de profunde schimari prin care trece o femeie ce a devenit mama, si acomodarea cu acest nou statut, a venit acest frumos cadou din partea socrilor si anume, o vacanta de vis in Tenerife, de altfel si prima plecare peste hotare.

Minunata calatorie a inceput in data de 23.06.2008 ora 03 a.m, cand, am decolat cu avionul de pe aeroportul Otopeni. Am ajuns in Tenerife la ora 07.a.m. Calatoria a fost placuta cu exceptia aterizarii care a fost cam brusca. Ne-am cazat la hotelul Faniabe 4* din Costa Adeje. Am avut norocul sa avem o camera cu vedere la piscina hotelului, care, seara ne oferea o mirifica priveliste a hotelului inconjurat de lumini. In prima zi am vizitat imprejurimile si ne-am familiarizat cu zona, am facut baie in Oceanul Atlantic. A doua zi am ajuns la 3508 m cu telefericul in apropierea vulcanului Teide.

Zona ne oferea o imagine amorfa pe tot intinsul fiind numai roci vulcanice. In comparatie cu acest peisaj am vizitat a doua zi Jungle Park, unde efectiv te simteai ca in jungla, si unde animalele erau ca la ele acasa, despartite de noi prin geamuri de sticla. Ne-am catarat pe franghii, am traversat pe poduri din lemn si franghie din ce in ce mai inguste, am mers cu bobul, a fost o excursie fascinanta.

Urmatoarea zi am fost la Aqua land unde am trait momente de neuitat, ne-am dat pe topogane, trambuline, parapeturi cu colacele, a fost foarte distractiv. Am fost de asemene in croaziera pe Atlantic . Penultima zi am vizitat Loro Park care este de asemenea o gradina zoologica dar mult mai comerciala comparativ cu Jungle Park. Aici ne-au incantat spectacolele cu delfini, lei de mare, orci, am vizitat muzeul oceanic, in care am admirat speciile de pesti , rechini ce populeaza Atlanticul.

In ultima seara ne-am delectat cu o excursie la Castelul Medieval San Miguel, unde am participat la spectacolul dat de cavalerii medievali, am luat cina la castel si ne-am simtit minunat pentru cateva ore intorsi in timp in perioada medievala. Din pacate cele 7 zile au trecut foarte repede si a sosit ziua sa ne luam ramas bun de la aceste minunate locuri dar am ramas cu amintiri de vis pe care le vom pastra cu mare placere in adancul sufletului..

ARTICOLE SIMILARE

De Dragobete, castiga un cadou de lux pentru iubitul tau!

realitatea

Concurs: Castiga un set de coffe art si invata sa iti personalizezi cafeaua! ÎNCHEIAT

Philips a câştigat patru Premii EISA pentru inovaţie în TV şi Home Entertainment

Castiga unul din cele 10 vouchere cadou de la BeeNuts!

realitatea

Castiga 1 din cele 10 seturi Silan pentru un an

Tabu caută: Votează echipa Georgianei!