Tabu
Concurs

Jurnal de călătorie, Loredana – Hersonissos, Grecia!

1 iunie 2007.Ziua in care m-am hotarat sa fac asta.

Nu aveam nimic de pierdut. M-am dus sigura pe mine la sediul Work&Travel de la Gara de Nord,am dat niste banuti,am facut 2 poze,iar pe 1 iulie am plecat in Grecia,destinatia Hersonissos. Acolo trebuia sa lucrez la hotelul Minos Imperial in functia de camerista. Am plecat cu autocarul,am facut 2 zile,am ajuns in Atena,dupa care am luat feribotul,cu care am facut o noapte pana la Heraklion.

Mi-a placut foarte mult cu feribotul,este foarte relaxant sa privesti acea apa stralucitoare ca in filme,nu am putut sa dorm,am stat numai pe punte. Am ajuns,ne-am cazat intr-un apartament de 3 camere,in care stateam 6 persoane,toti romani,toti lucram la acel hotel. Am stat pana in septembrie si am profitat la maxim de fiecare clipa libera. Bineinteles ca am avut parte de o groaza de mici incidente….. In a doua zi,am fost la plaja,erau niste stanci dupa care puteai sa sari.Si eu,bineinteles ca trebuia sa sar ca o nebuna ce sunt:)) Doar ca dupa ce-am sarit am vrut sa ma imping cu picioarele de stanca si astfel am dobandit niste ace de arici de mare in picior.Este foarte dureros si sunt cam greu de scos. Am incercat cu spirt,cu ulei de masline,tot acolo au ramas.

Munca la hotel era foarte grea,nu aveam timp nici sa mananc.Lucram de la 6 la 15. In a 2 zi,cand am facut cunostinta cu managerul hotelului,am descoperit ca salariul pe care il aveam pe luna era 350 euro,si nu 500,cat scria in contract si cat ne spusese de la agentia Work&Travel. In a patra zi eu si inca doua fete ne-am hotarat sa ne cautam un alt loc de munca. Si nu a fost deloc greu sa gasim.Se numea Johnny si era o terasa pe plaja.Acolo ne-am angajat eu si o alta fata,celelalte 2 fete angajandu-se la un club,numit New York. La Johnny luam 200 euro pe saptamana si cu banii acestia am reusit sa inchiriem si alt apartament,deoarece nu puteam ramane in apartamentul unde ne cazasem prima data,fiindca acolo trebuiau sa locuiasca doar angajatii hotelului Minos Imperial. Aveam un program flexibil,si in fiecare seara ne duceam in cluburi. Hersonissos este cunoscut ca fiind"taramul tinerilor",deoarece este plin de discoteci,de terase,baruri,unde distractia nu se opreste niciodata.

Am ramas uimita cat de prietenosi sunt oamenii acolo. In Grecia toata lumea circula cu scuterul,de aceea am inchiriat si noi unul. Am vizitat Agios Nicholaus,am fost la mormantul lui Zeus,am urcat pe munti……… Au fost cele mai frumoase luni din viata mea si o sa-mi ramana intotdeauna in memorie aceste clipe minunate. Cu siguranta anul viitor ma voi intoarce in acest oras minunat din insula Creta numit Hersonissos!

ARTICOLE SIMILARE

Tabu caută: Votează echipa Laurei!

realitatea

Castiga unul dintre cele 3 uscatoare Remington

Å¢inută de club, Mihaela!

Å¢inută de cocktail, Ruxandra!

realitatea

Castiga o crema profesionala Dr. Brandt

CONCURS: Vrei să mergi la UnderLondon?