Tabu
Concurs

Jurnal de călătorie, Sorina – Nettuno, Italia!

De data asta chiar pot spune ca am avut cea mai reusita vacanta ever! Am stabilit de la bun inceput ca nu imi voi lua cu mine telefonul de serviciu, laptopul sau alte documente care sa ma tina in loc. Am ales impreuna cu iubitul meu ca destinatie turistica Italia-Nettuno.

O statiune la malul Marii Mediterane absolut superba. Plaja arata ca si cum in spatele meu ar fi fost minunatele castele de la Bran si Sighisoara iar plaja era de vis. Un lucru minunat era si portul de ambacatiuni cu foarte multe iahturi de toate dimensiunile. Un localnic ne-a spus, ca atunci cand se anunta ca vine Briatore sau Berlusconi toata statiunea era in sarbatoare si se opreau toate activitatile. De la Nettuno am avut posibilitatea de a ne urca pe un feribot care ne-a dus pe insula La Ponza.

Cand am ajuns acolo nu-mi venea sa cred cat de exotic era totul! Am gasit un roman foarte dragut care avea un iaht micutz si am facut turul insulei. Ne-a lasat sa facem baie in grote cu toate ca nu aveam voie. Tot el ne-a recomandat o plaja privata pe care ne-a si lasat pana seara cand feribotul nostru urma sa se intoarca la Nettuno.

Cand am plecat de acolo mi-am propus sa revin atat de mult mi-a placut! Bineinteles daca am ajuns in Italia am vizitat si Roma cu renumitul Colloseum, frumoasele stradutze curate, magazilele de lux din Piazza di Spagna, bellissima Fontana di Trevi si renumitul Vatican, Palattzo Senatorio, Piaza Novana iar Via del Corso este o strada foarte mare in care gasesti multe locatii de shopping inclusiv magazine de lux. Restaurantul cu specific chinezesc de la malul marii a fost de departe cel mai bun. Oamenii de acolo au fost dragutzi si ne-au oferit din partea casei delicatese.

De mentionat ar fi ca au reusit sa ma convinga sa mananc pui cu ananas care mi-i se parea o prostie. A fost delicios iar acum il pun pe logodnicul meu sa-mi prepare aproape in fiecare saptamana. Cea mai putin placuta experienta din aceasta vacanta a fost mersul cu avionul in rest totul a fost ca un basm frumos.

ARTICOLE SIMILARE

Castiga o invitatie la festivalul SonoChrom/Incheiat

Jurnal de calatorie, Emanoil !

realitatea

Å¢inuta de brunch, Agota!

Jurnal de călătorie, Doina- Cracovia!

A doua hârtie care a înflorit!

realitatea

A doua lună de “Tabu caută designer” s-a încheiat