LIFESTYLEPEOPLESlider

Keira Knightley o critică dur pe Kate Middleton pentru că afișează o imagine falsă despre naștere

Actrița britanică Keira Knightley a critică foarte aspru pe Kate Middleton pentru că afișează o imagine falsă despre naștere. Într-o scrisoare adresată fiicei sale în vârstă de 3 ani și publicată în cartea “Feminists Don’t Wear Pink (And Other Lies)” („Feministele nu poartă roz şi alte minciuni“) a scriitoarei Scarlett Curtis, actrița îi reproșează Ducesei de Cambidge că imaginea sa perfectă pe care a afișat-o după fiecare naștere pune presiune pe femeile care se pregătesc să devină mame. Această imagine falsă, promovată intens de soția prințului Williams, le creează așteptări deloc realiste.

„La șapte ore după ce a născut-o pe Charlotte, Kate ieșea pe poarta spitalului pe tocuri și machiată. Avea fața pe care lumea voia s-o vadă… Ascunde-te de noi! Ascunde-ne durerea, corpul sfâșiat în timpul nașterii, sânii căzuți, hormonii care o iau razna. Fii frumoasă. Fii stilată, nu-ți arăta câmpul de luptă, Kate”, a comentat Keira Knightley. Eroina din „Pirații din Caraibe” crede că Ducesa transmite astfel o percepție falsă despre naștere, făcând astfel referire la apariția impecabilă pe care a avut-io în 2015, la scurt timp după ce a născut al doilea copil.

În scrisoarea intitulată „Sexul slab”, Keira Knightley a povestit chinurile prin care a trecut când a născut-o pe fiica sa, Edie. Actrița a purtat un halat de spital și pantaloni de hârtie după naștere, deoarece a sângerat foarte mult după ce a născut. „Ai ieşit cu ochii deschişi, cu braţele ridicate, ţipând (…) Îmi amintesc câmpul de luptă. Câmpul de luptă în care viaţa pulsează. Supraviţuire. Eu sunt sexul slab, tu eşti? (…) Şapte ore după lupta ta cu viaţa şi cu moartea, şapte ore după ce corpul tău a suferit, iar o vietate plină de sânge, care ţipă, iese. Nu gesticulează şi nu vorbeşte“, mai scrie Knightley.

Actrița o critică pe Kate Middleton la doar câteva zile după ce aceasta din urmă și-a reluat atribuțiile după un concediu de maternitate de șase luni. În 23 aprilie, Ducesa de Cambridge îl năștea pe Prințul Louis, cel de-al treilea său copil.