Tabu
FASHION

Kristina Dragomir: “Pălăria este accesoriul cu puteri magice-

Dog Work este considerat unul dintre cele mai cool branduri de accesorii de pe piața autohtonă și este cunoscut mai ales în cercurile artistice, creatoarea participând, cu obiectele sale, la diverse expoziții organizate de galerii de artă, printre care și Anaid Art Gallery. Kristina Dragomir, omul din spatele brandului, a bifat toate școlile de care are nevoie un artist „cu diplomă”, de la Universitatea Națională de Artă, la clasa maestrului Henry Mavrodin, la master în estetica și sociologia artei la SNSPA. Prima sa colecție de accesorii a fost lansată în primăvara anului 2006 în cadrul proiectului Melkios Store, iar ultima sa colecție este una de pălării, ruptă parcă dintr-o poveste de tip „Alice în Å¢ara Minunilor”.

„Spune-mi o poveste” este, de fapt, deviza și conceptul colecției, Kristina Dragomir raportându-se la fiecare creație a sa ca la o poveste în sine, capabilă să genereze povești despre creator și purtător în egală măsură. „Cred că avem chiar în generația noastră femei care au ținuta, grația și îndrăzneala de a purta pălării speciale chiar și în ocazii dintre cele mai neobișnuite. Pe aceste tinere doamne încerc să le provoc prin designul acestor pălării”, spune Kristina Dragomir, conștientă de analogia care se face aproape în mod automat între pălărie și un anume tip de eleganță „de mult apusă”, prejudecată în care lovește din plin odată cu lansarea colecției. „Femeia trebuie să strălucească, iar pălăria este accesoriul cu puteri magice”, a adăugat.

Colecția în sine a fost concepută ca o „călătorie personală în istoria modei”, fiecare element fiind un remix sau o reinterpretare a unei piese care a făcut istorie într-un anume moment. Tricornul nobiliar din secolul al XVIII-lea este reprezentat acum în formă miniaturală, jobenul s-a transformat în accesoriu unisex după ce a fost mult timp apanajul sexului tare, iar misterioasa pălărie mignon care ascunde parțial privirea a fost remixată cu elemente fantezie și prezentată în combinații tari de culori, iar pălăriile înflorate, foarte în vogă în anii 1900 sunt reactualizate în forme abundente, rotunde și feminine.

Citeste continuarea articolului semnat de Ioana Calen pe Cotidianul.ro

ARTICOLE SIMILARE

TREND ALERT: Palarii de pai

realitatea

Preţul fabulos cu care se vinde o rolă de bandă adezivă pe care scrie Balenciaga

Andreea Damian

Bridal Fashion Week

Trend Alert: Vrăbii și corbi

realitatea

Barbie are pantofi Louboutin

realitatea

Jonathan Van Ness devine „prima femeie ne-feminină” de pe coperta Cosmopolitan UK, după 35 de ani

realitatea

Scrie un comentariu