CULTUREPEOPLESlider

Lana Del Rey îl critică pe Kanye West pentru sprijinul acordat lui Donald Trump într-o emisiune

Lana Del Rey îl critică și ceartă pe Kanye West pentru sprijinul constant pe care acesta îl acordă președintelui american, Donald Trump.

Cântăreața, care a cântat ​​la nunta lui West cu Kim Kardashian în 2014, i-a răspuns lui Kanye la o postare a acestuia de pe Instagram, în care vedeta purta o pălărie MAGA (Make America Great Again. West a scris sub poză: “Aceasta reprezintă binele iar America devine din nou măreață”.

Del Rey a comentat postarea și a descris gestul de aprciere al lui West față de Trump drept “o pierdere pentru cultură”. “Faptul că Trump a devenit președintele nostru a fost o pierdere pentru țară, dar sprijinul lui față de el este o pierdere pentru cultură”, a spus ea. “Pot presupune că te referi la personalitatea lui la un anumit nivel. Tulburări de personalitate, grandomanie, probleme extreme cu narcisismul – nici unul nu ar trebui să fie ceva extrem dacă nu am vorbi totuși despre omul care conduce țara noastră. Dacă tu credezi că este bine să susții pe cineva care crede că este în regulă să pipăie o femeie doar pentru că este faimos – atunci ai nevoie de ai nevoie să fii tratat la fel ca el. Îți scriu acest mesaj cu îngrijorare”.

Actorul american Chris Evans, l-a criticat și el pe West pentru o altă postare de pe Instagram, apopo de criticile scrise de rapper cu privire la cel de-al 13-a amendament, cel care a abolit sclavia.

“Vom oferi locuri de muncă pentru toți cei care au fost eliberați din închisori în timp ce eliminăm al 13-lea amendament”, a scris West. Evans a numit comentariul “retrograd, fără precedent și absolut terifiant”. West a încercat ulterior să-și clarifice poziția, declarând că nu dorește ca amendamentul să fie anulat, așa cum se înțelege din postare, dar vrea ca acesta să fie modificat.

Criticile lui Evans și Del Rey vin după o apariție controversată a lui West în cel mai recent episod de la emisiunea Saturday Night Live. West a ținut un discurs pro-Trump din proprie inițiativă, parte din show care nu a fost difuzată din cauză că timpul alocat episodului se terminase, dar a fost văzută și auzită de cei invitați să asiste în public și de către alți invitați la emisiune.