Home > Lifestyle > Stiri > Luxul in depresie

Luxul in depresie

Hugo Boss, Liu Jo, Escada, Catwalk, Opinions, Pinko sau PlusIT. Nu este o trecere in revista a magazinelor de pe Calea Victoriei, unde s-au pozitionat majoritatea marcilor de fashion de lux care au intrat pe piata, ci un inventar al celor care au tras recent obloanele.

Si, daca iesim de pe Calea Victoriei si intram pe alte artere comerciale, gasim si alte exemple. S-a inchis, de exemplu, si Exquisit din Unirea Shopping Center, care in 2005 devenea primul magazin multibrand de incaltaminte de lux din Romania. S-a inchis si Bally, de pe Magheru, inaugurat in 2007, scrie revista de business MONEY EXPRESS in ultimul sau numar. Aproape ca nu trece saptamana in care sa nu vezi vreun anunt de "lichidare de stoc" sau vreo vitrina goala, cu geamurile tapetate cu hartie alba si placuta cu "DE INCHIRIAT".

Si probabil ca lista se va lungi in urmatoarele luni, daca tinem cont de faptul ca numarul celor care spun ca in Romania criza inca nu a lovit e tot mai mare. Acest inventar rapid al magazinelor inchise arata ca industria luxului, aparent protejata de un scut suficient de numeros de clienti instariti, a facut o greseala de calcul. Intelepciunea conventionala spune ca, dintre cele patru segmente de pret – mic, mediu, mare si foarte mare – ultimul se va clatina cel mai putin in recesiune. Un bilant sumar arata ca, de fapt, e cel mai zguduit – cel putin deocamdata.

Cititi in MONEY EXPRESS din aceasta saptamana unde au gresit, totusi, oamenii de afaceri din industria luxului.


Comenteaza acest articol

Luxul in depresie

by admin   1 min
0