Home > Lifestyle > Stiri > Marii retaileri de fashion se intrec in inaugurari

Marii retaileri de fashion se intrec in inaugurari

O fi criza, dar magazinele marilor retaileri europeni de moda se inmultesc precum ciupercile dupa ploaie. Si nici vorba de semne ca expansiunea ar fi pe sfarsite. Pentru “internationali”, criza financiara poate coincide cu o serie de oportunitati care favorizeaza expansiunea, considera Bogdan Belciu, directorul filialei romanesti a firmei de consultanta A.T. Kearney.

Argumentul lui? “Au bani sa investeasca si acum o pot face si la preturi mult mai mici decat pana anul trecut, indiferent ca e vorba sa construiasca de la zero sau sa inchirieze”, comenteaza Belciu. Pe langa retailerii care au capatat deja experienta pe piata locala, deschiderea mall-ului din nordul Capitalei, de luna aceasta, corespunde si cu intrarea directa in Romania a olandezilor de la C&A (vestimentatie) si a francezilor de la Decathlon (articole sportive).

 Cifrele arata ca Inditex a avut pana acum cea mai agresiva extindere. Spaniolii (care opereaza 29 de magazine cu brandurile Zara, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home si Massimo Dutti, in Bucuresti, Cluj, Constanta, Iasi si Timisoara) au deschis saptamana trecuta primul magazin stradal, in Piata Unirii, in spatiul fostului mega-magazin Media Galaxy. Tureaza motoarele la maxim si germanii de la Takko – detinatori ai unei retele cu 20 de unitati in acest moment, si care ar putea creste pana la sfarsitul anului cu alte 15-20 -, cat si cei de la Deichmann, care au deschis pana acum 11 magazine in Romania, si ar urma sa ajunga la 21 pana la sfarsitul anului. Cum si daca va afecta criza marja de profit a retailerilor, cititi in MONEY EXPRESS 


Articole asemanatoare
Industria gay și criza
Desi mai putin afectat, segmentul de birouri nu scapă nici el de criză
Despre criză, la persoana întâi
Avantajele crizei se vad in dormitor

Loading...

Comenteaza acest articol

Marii retaileri de fashion se intrec in inaugurari

by admin   1 min
0