Home > Lifestyle > Stiri > Marile branduri de lux se reintorc la valorile si clientii de baza

Marile branduri de lux se reintorc la valorile si clientii de baza

Industria luxului trece printr-o perioada de rearanjare, in care excesele sunt inlocuite de disciplina si excelenta. Criza economica schimba obiceiurile de cumparare, chiar si pentru amatorii de produse de lux. Potrivit Biroului de Analiza Economica al SUA, la varful Marii Depresiuni, in 1930, americanii au cheltuit 24% din veniturile lor doar pe haine si incaltaminte si 76% pentru alte nevoi (inclusiv alimente si locuinte).

Prin contrast, anul trecut au cheltuit 13% pe imbracaminte si 50% pe necesitati. Odata cu scaderea veniturilor, oamenii dau excesul pe excelenta si superficialitatea pe substanta. Motivul e simplu: calitatea merita. Bunurile scumpe, dar bine facute, in stilul clasic, aduc cateva mari avantaje in fata celor mai perisabile.

Marile nume din industria vestimetara, auto, imobiliara, de arta si, in general, toate care au legatura cu produse de lux, se intorc la origini, nerabdatoare sa-si sublinieze autenticitatea si sa se intoarca la ceea ce in cuvinte de marketing e cunoscut drept "competenta de baza". De cealalta parte, consumatorii au ajuns la concluzia ca cea mai buna strategie pentru a invinge o recesiune e cea a cheltuielilor mari. E o strategie testata in timp, care functioneaza pentru o gama uriasa de produse si servicii. Cititi in urmatorul numar MONEY EXPRESS un material Newsweek despre lupta dintre excelenta si exces. (Dragos Dragusin)

Articole asemanatoare
Geanta perfecta din piele s-a nascut si o cheama Einer
Cum va reuși Dacia să atingă targetul pe 2010?
Adrian Sârbu se pregătește de încă un an dificil pentru CME
Războiul de cinci stele dintre Radisson și Marriott

Loading...

Comenteaza acest articol

Marile branduri de lux se reintorc la valorile si clientii de baza

by realitatea   1 min
0