Home > Agenda > stiri > Încep pregătirile pentru a treia ediție a festivalului de publicitate neconvențională ADfel

Încep pregătirile pentru a treia ediție a festivalului de publicitate neconvențională ADfel

ADfel – festivalul românesc de publicitate neconvențională organizat de IQads si 24 FUN – va avea loc în acest an între 25-31 august pe terasa La Motoare din București, deasupra Teatrului Național. Ajuns la a treia ediție, festivalul își propune ca timp de o săptămână să promoveze gândirea alternativă în publicitate și metodele neconvenționale prin care brandurile își comunică mesajele către consumatori.

În prezența a peste 2500 de participanți pe seară, lucrările implementate vor încerca să demonstreze că publicitatea poate deveni o formă de entertainment urban, care, întrebuințat în concordanță cu trăsăturile unei mărci, poate deveni o formă foarte eficientă de comunicare.

Pentru a demonstra că acest lucru este posibil, însăși campania de anul trecut a festivalului a folosit o forma neconvențională de promovare, care l-a avut în centru pe faimosul Maximilian – omul care vinde publicitate pe lumea cealaltă. Mai multe televiziuni, publicații și bloguri au aratat interes pentru Maximilian, care a fost contactat pentru mai multe interviuri.

„După ce anul trecut mai multe branduri curajoase au acceptat să construiască un univers al neconvenționalelor în terasa La Motoare, format din trăsăturile specifice fiecărei mărci în parte, în acest an ne așteptăm ca numărul lucrărilor prezente în festival să fie mult mai mare. Sperăm că atât agențiile de publicitate, cât și oamenii de marketing vor fi mult mai deschiși, având în vedere experiența plăcută a ediției din 2007, și că vor găsi interesant să realizeze declinări neconvenționale pentru campaniile pe care le au în derulare sau pentru alte proiecte”, a declarat Codin Orășeanu, Project Manager ADfel.

Brandurile care au acceptat provocarea ADfel in 2007 sunt Coca Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Toyota Aygo, Apple, Tuborg, Nutline, Durex, Supradyn, RedBull, Saatchi&Saatchi, 24-FUN, CanCan, Cărturești, Muzeul Grigore Antipa, Gala Societății Civile, Salvați Copii, Ideo Ideis, Salvați Delta, Grafica și Tipar.

Despre IQads
IQads este cea mai importantă platformă care aduce împreună comunitatea pasionaților de publicitate, fie ei profesioniști respectați ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Având o audiență de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads oferă conținut editorial sub forma știrilor, analizelor sau interviurilor, atât în format text, cât și sub formă video. De asemenea, departamentul de proiecție IQads dezvoltă în prezent o serie de evenimente dedicate publicității precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creație), AdPlay, BestAds sau Cupa Agențiilor la Fotbal.

Despre 24FUN

Un brand foarte prezent, un sprijin pentru dezvoltarea și diversificarea peisajului cultural urban, ghidul săptămânal 24-FUN, binecunoscut în toate centrele urbane din România a împlinit în iunie 5 ani de prezență neîntreruptă în piața națională de entertainment. Rețeaua 24-FUN are acoperire națională pentru 20 de orașe cu 12 ediții locale.


Loading...

2 Responses

  1. Greta

    esti imbracata foarte chic :))
    in caz ca vrei sa ne unim fortele de fashionistas pt o campanie umanitara : Gift Box , de Craciun

  2. Nyasha

    Dragos, topul are un disclamer care zice foatre clar ca *Nu au fost monitorizate diviziile incluse in agentiile de publicitate, ci numai entitatile cu persoana juridica.Crede-ma ca mi-ar placea sa existe un top in care sa apara si MEC Interaction

Comenteaza acest articol

Încep pregătirile pentru a treia ediție a festivalului de publicitate neconvențională ADfel

by realitatea   2 min
2