Tabu
Image default
FASHION Slider

Netflix lansează un magazin care vinde piesele iconice din serialul „Emily in Paris”

Cu câteva săptămâni înainte de lansarea sezonului 2, programată pentru 22 decembrie, Netflix a anunțat deschiderea unui magazin online de unde fanii serialului pot cumpăra piesele iconice purtate de actori.

Cu doar un an în urmă, Netflix lansa serialul Emily in Paris, o comedie romantică, care a prezentat capitala Franței în cele mai frumoase moduri și mai presus de toate a făcut loc modei. Succesul său fenomenal a atras peste 58 de milioane de telespectatori și a sporit vânzările multor produse văzute în serie.

netflix

Pe măsură ce se apropie lansarea sezonului 2, Netflix, în parteneriat cu compania media ViacomCBS, va lansa în curând un magazin online unde vor fi accesibile multe piese purtate de actorii din distribuția serialului. Prin urmare, va fi posibil să obțineți jacheta Chanel pe care o poartă Lily Collins în sezonul 1 sau cerceii de inspirație Art Deco semnați Roberto Coin pe care Ashley Park, care interpretează personajul Mindy, îi va purta în sezonul 2.

Magazinul  va vinde produse din garderoba serialului

Alte mărci își adaugă creațiile la acest magazin electronic pentru a promova know-how-ul francez și european. Vom găsi așadar AZ-Factory, Zeus + Dione, sau chiar Makri, o marcă grecească de bijuterii de lux. Pe măsură ce se difuzează al doilea sezon, vor mai fi adăugate produse pe site.

Dacă serialul a suferit multe critici pentru clișeele pe care le-ar putea prezenta, a proiectat și un reflector imens asupra modei franceze, devenind aproape un personaj în sine. Camere și decor frumoase: o rețetă magică de marketing. Drept dovadă, un studiu al motorului de căutare Stylight a arătat că multe din căutările pentru produse Chanel au crescut cu 30% în săptămâna următoare primei difuzări a serialului. Potrivit lui Jose Castro, responsabil cu colaborările la ViacomCBS, „Pe măsură ce au câștigat popularitate, mai multe mărci și etichete și-au exprimat interesul pentru un parteneriat care să le permită fanilor să ia o parte din acest lux acasă.”

Printre brandurile care au pus stăpânire pe fenomenul Emily in Paris se numără My Beachy Side, o linie de îmbrăcăminte turcească. Brandul a semnat o colaborare cu seria, numită „Emily in Paris Collection”, care prezintă piese croșetate în culorile Franței, inspirate de Coasta de Azur în anii douăzeci. Unele episoade din sezonul 2 au fost filmate și în peisajele din Saint-Tropez. My Beachy Side a încheiat o înțelegere cu producția ViacomCBS pentru un posibil al treilea sezon.

ARTICOLE SIMILARE

Rihanna, roscata si sexy in Interview din decembrie

realitatea

10 invenţii a 10 femei uimitoare, care au schimbat lumea

Andreea Damian

Kim Kardashian a vorbit fără perdea despre sex

Andreea Damian

Ce surpriză i-a făcut Cătălina Grama Jojo fiicei Zora

Tabu Tabu

Liviu Vârciu, reacție nervoasă că a ieșit în pierdere după botezul fiului: „Nu au dat toţi cât trebuie”

Andreea Damian

Neti Sandu are sau nu operații estetice? Vedeta recunoaște: „Nu pot să mă ajut singură”

Andreea Damian

Scrie un comentariu