Tabu
FASHION

Nike și Skims lansează o marcă incluzivă dedicată sportivelor 

Zvonurile despre o colaborare între Nike și brandul lansat de Kim Kardashian au devenit din ce în ce mai intense de-a lungul săptămânilor. În cele din urmă, au surprins lumea modei anunțând lansarea unui brand comun.

De la lansare, Skims a dezvoltat deja colecții capsulă cu mai multe mărci importante, cum ar fi Swarovski în 2023, Dolce și Gabbana în noiembrie 2024 și The North Face în decembrie 2024, majoritatea fiind vândute în doar câteva minute. Dar cu Nike, ea a decis să meargă mult mai departe.

Nike și Skims văd mai mult decât o simplă colaborare 

Ideea de a vedea o colecție capsulă creată între cele două branduri a încântat multe fashioniste. Dar după luni de așteptare pentru a afla mai multe despre proiect, se dovedește că acest parteneriat este despre ceva și mai mare.

Kim Kardashian a lansat Skims în septembrie 2019, al cărui scop era să ofere produse funcționale, rămânând în același timp dezirabile și accesibile. Spre deosebire de câteva afaceri lansate de clanul Kardashian-Jenner care se luptă sau au eșuat (Dash, Kylie Swim), marca de lenjerie de înfrumusețare se bucură de un succes uluitor. Până în 2023, Skims a generat vânzări directe de aproape 725 de milioane de dolari și 880 de milioane de dolari în 2024, potrivit jurnalistului de modă Lauren Sherman. 

Acest lucru se explică prin croieli simple, dar concepute pentru a pune in valoare orice siluetă, de la cea mai subțire la cea mai voluptoasă. Purtate singure sau sub îmbrăcăminte, sunt pe cât de moi și confortabile, pe atât de eficiente atunci când vine vorba de îmbunătățirea formei generale, netezirea curbelor, rafinarea taliei, dar și reducerea transparenței unei țesături. Nu este de mirare că Nike este dornică să profite de un astfel de succes.

Într-un comunicat de presă comun din această săptămână, am aflat că „Nike și Skims fac echipă pentru a perturba industria globală de fitness și îmbrăcăminte activă prin lansarea NikeSKIMS”. Comunicatul de presă afirmă că acest „nou brand va oferi inovații de top” ca parte a unui parteneriat pe termen lung. Scopul lor: să atragă cumpărători fideli ai  ambelor mărci și să creeze „o gamă extinsă de produse care va invita mai mulți sportivi și femei să intre în lumea sportului și a mișcării ”. 

Consumatorilor li se vor oferi așadar piese (îmbrăcăminte, pantofi și accesorii) pe cât de estetice, pe atât de tehnice, astfel încât să poată fi purtate de pasionații de confort sau de îmbrăcăminte sport, de pasionații de sport sau chiar de sportivi profesioniști. Creatorii săi ne asigură că NikeSKIMS va fi un „nou brand care vine în această primăvară pentru cei obsedați de corp”. Conceput pentru a sculpta și conceput pentru a performa” pe care vom avea plăcerea să-l vedem sosind în „Statele Unite în această primăvară, online și în anumite puncte de vânzare” înainte de „o implementare globală planificată pentru 2026”. 

Sursa: Tabu.RO

ARTICOLE SIMILARE

Lara Stone, din nou pe coperta Vogue Paris

realitatea

Campania T/I Dolce & Gabbana

realitatea

Corsetul modelator de la Clessidra, un truc care asigură o talie de viespe

Tabu Tabu

Kate Moss, nud de Mario Sorenti

realitatea

Botezatu o îmbracă pe Monica Bellucci

Noua colecție de pantofi a lui JLo conține mai mult adidași decât stiletto. Dar nu acesta era planul!

Andreea Damian

Scrie un comentariu