Home > Health > Diete > Noi reguli pentru a mânca sănătos pe care orice femeie ar trebui să le urmeze

Noi reguli pentru a mânca sănătos pe care orice femeie ar trebui să le urmeze

reguli

Uitați de „dieta cinci” (n.r. dieta cu 5 mese pe zi) și consumați multe legume – stăpânirea artei complexe a nutriției este noul concept al bunăstării. Dieta corectă promite să vă ofere totul, o piele mai frumoasă, energie, concentrare mai bună și vă ajută să parcurgeți mai uşor menopauza. Cu toate acestea, consumul de alimente sănătoase a crescut împreună cu o creștere a așa-numiților „experți” în nutriție – mulți care dau sfaturi contradictorii, controversate și care, adesea, au calificări dubioase.

Cei mai pregătiți și informați nutriționiști din Marea Britanie și-au împărtășit regulile de aur, pe care orice femeie ar trebui să le urmeze dacă vor să mănânce sănătos.

Nu renunțați niciodată la carbohidrați

Există cercetări care arată că renunțarea la cerealele integrale afectează sănătatea intestinului. Puțini știu că în intestin trăiesc 100 de trilioane de microbi care nu prezintă niciun pericol. Dimpotrivă, îmbunătățesc digestia, ne protejează împotriva infecțiilor și mențin sănătatea reproductivă. Un microbiom divers și sănătos responsabil pentru sănătatea nostră – piele, minte, inimă. Iar culturile de microbe buni se dezvoltă pe fibrele alimentare din cereale, inclusiv cele integrale.

Mâncați mereu 30 de legume diferite pe săptămână

Asta include tot ceea ce este crescut în sol, inclusive legume cu boabe și semințe, precum și fructe, legume și legume cu Frunze verzi. O dietă variată este cea mai bună metodă pentru menținerea bunăstarii intestinului uman, deoarece fiecare tip de bacterie preferă diferite substanțe din plante. Nu există nici un „super-aliment” – iar dacă ați mâncat vreodată doar un singur super-aliment, trebuie să știți că v-a fost afectată sănătatea aparatului digestive, prin scăderea diversității bacteriilor intestinale.

Micul dejun trebuie să aibă întotdeauna legume

Oamenii consumă adesea legumele la masa de prânz sau la cină, așa că de multe ori nevoile zilnice nu sunt acoperite. Consumul de legume la micul dejun vă ajută să bifați cele cinci fructe și legume recomandate pe zi. Multe țări recomandă de obicei 10 fructe și legume diferite pe zi. Mulți dintre noi preferă cerealele bogate în carbohidrați, grăsimile și proteinele. Ce-ați spune de broccoli, spanac sau conopidă, gătite cu niște ouă și mirodenii, cum ar fi turmeric sau chimen. Nutriționiștii recomandă și sucurile proaspete obținute din țelină, fenicul și castravetele, cu sfeclă roșie, morcov și ghimbir.

Consumați alimente fermentate


Varza murată, kefir, iaurt sunt foarte bune pentru flora intestinală. Alimentele fermentate conțin bacterii care stimulează microbiomul, și fibrele și prebioticele care susțin sănătatea digestivă. Procesul de fermentare face ca nutrienții să fie mai ușor absorbiți de organism.

Nu mâncați prea mult fructe

Nu consumați mai mult de două trei fructe pe zi și niciodată la o masă principală. Prea multe fructe determină pancreasul să producă o cantitate mai mare de insulină din cauza conținutului mare de zahăr natural.

Nu cumpărați niciodată suplimente ieftine

Suplimentele alimentare ieftine sunt făcute din substanțe chimice sintetice și se vând sub forme care nu sunt absorbite cu ușurință de organism, astfel încât acestea nu dau rezultate sigure pentru sănătate. Nu aveți nevoie, de asemenea, de doze foarte mari de suplimente natural, de înaltă calitate, deoarece anumite substanțe nutritive pot fi mai dăunătoare decât benefice.

Asigurați-vă că dormiți suficient

Somnul este una dintre cele mai importante părți ale funcționării optime a organismului. Puteți să aveți o dietă excelentă și să mâncați bine, dar dacă nu dormiți suficient, acest obicei afectează modul în care organismul comunică cu ceea ce ingerați.

Somnul are un impact major asupra hormonilor, asupra producției chimice a creierului, asupra metabolismului și asupra reglării zahărului din sânge. Când dormim, eliberăm melatonina, care ajută la digestie și reglementează cele 700 de gene diferite din corpul nostru implicate în inflamație și degradarea țesuturilor.

Consumați grăsimi

Substanța cea mai hrănitoare și cea mai delicioasă pe care ar trebui să o consumăm este grăsimea. Grăsimea nu este rea pentru noi, este benefică. Ajută corpul să absoarbă vitamine solubile în grăsimi și este sațioasă, așa că ne simțim mulțumiți după ce am mâncat. Este în regulă să mănânci brânză nedegresată, unt, avocado, ulei de măsline, pește gras și nuci.

Beți mereu cafea

Există unele cercetări foarte interesante despre cafea. Cafeina ajută creierul datorită efectului său vasodilatator, și este la fel de bună pentru creier cât și pentru mușchi. Antioxidanții din cafea ajută la protejarea vaselor de sânge și sunt și antiinflamatorii.

Evitați uleiul de floarea-soarelui

Nutriționiștii nu recomandă uleiurile vegetale rafinate, cum ar fi cele de floarea soarelui, porumb, soia și rapiță, deoarece structura moleculară a acestora se schimbă când gătim la temperature ridicate și eliberează aldehide, compuși chimici care provoacă demență, cancer și boli de inimă. Grăsimile sănătoase pentru gătit sunt uleiul de măsline, ulei de nucă de cocos, unt și ghee.

Articole asemanatoare
inimă
Recomandări alimentare revizuite pentru o inimă sănătoasă
Beyonce
Dieta urmată de Beyonce este periculoasă, cred nutriționiștii
beyonce
22 de Zile de Nutriție cu Beyonce. Cum a scăpat vedeta de kg câștigate în timpul sarcinii cu gemenii
dieta
Cea mai eficientă dietă pentru reducerea grăsimii viscerale, asociată cu afecțiuni cardiovasculare

Noi reguli pentru a mânca sănătos pe care orice femeie ar trebui să le urmeze

by Andreea Damian   3 min
1