Home > beauty > Noile branduri de lenjerie intimă redefinesc cuvântul „sexy”

Noile branduri de lenjerie intimă redefinesc cuvântul „sexy”

lenjerie intimă

De-a lungul deceniilor, revistele de modă le-au transmis femeilor concepția greșită că a fi sexy înseamnă să fii slabă și înaltă. Și dăm ca exemplu casa de modă Victoria’s Secret, care trimite pe podium doar modele cu siluete fără cusur, îmbrăcate în dantelă, chiloței minusculi și sutiene cu push-up.

Ei bine, să fii sexy nu înseamnă neapărat asta! Ideea de sexy poate fi asociată cu aspecte care ţin mai mult de atitudinea unei femei şi nu de cât de dezbrăcată sau aranjată este ea. Gusturile par să se schimbe! Rihanna a început parcă un fel de revoluție în acest sens. Lansând colecția Savage x Fenty, artista cu forme voluptuoase vrea să schimbe definiția cuvântului sexy. Linia ei de lenjerie intimă adresată tuturor femeilor, indiferent de mărime, naționalitate, credință, etc, a fost primită cu brațele deschise.

Cifrele oferite de compania tehnologică Edited  sugerează să sutienele tip bustieră din dantelă (bralette) și bustierele sport au început să fie incluse tot mai des în topul preferințelor. Să fie oare ăsta motivul pentru care brandul Victoria’s Secret plănuiește să închidă 53 de magazine în acest an? Brandul a eșuat pentru că nu a vrut să se adapteze noilor tendințe de consum, păstrând aceeași rețetă cu care a dominat industria de lenjerie intimă: sutiene push-up, chiloți din dantelă și fotomodele slabe.

Vânzările de sutiene push-up se prăbușesc ușor-ușor, pentru că noua lenjerie la modă se bazează pe confort și încrederea în propriul corp. De exemplu, compania americană ThirdLove se adresează tuturor femeilor care se află în dificultarea de a găsi sutienul perfect. Brandul care vinde lenjerie intimă a lansat și o aplicație în 2016 ce ajută femeile să-și aleagă corect sutienul, fără să se chinuie să-și măsoare bustul cu ajutorul unui centimetru. Când Heidi Zak a co-fondat marca în 2011, ea a vrut pur și simplu să le ofere femeilor sutienele care li se potrivesc, spre deosebire de cele oferite de Victoria’s Secret.

Dar crearea de produse de diferite dimensiuni poate veni cu un cost uriaș pentru companiile de lenjerie intimă, crede Cora Harrington, autoarea cărții In Intimate Detail: How to Choose, Wear, and Love Lingerie, potrivit CNN. Și tocmai această rigiditate – de a menține costurile de producție la un anumit nivel – face dificilă satisfacerea tuturor clientelor. Potrivit lui Harrington, care a fondat blogul Lingerie Addict, un singur sutien poate conține cel puțin 20 de componente individuale, inclusiv dantelă, închizători și bretele. Iar la un sutien de lux, marca Victoria’s Secret, numărul lor ajunge până la 40 sau 50. Așadar și costurile vor fi mai mari.

Unii producători de lenjerie intimă au găsit totuși modalități de a face sutiene și chiloți de dimensiuni mai mari, contribuind la ceea ce Harrington numește un „război al sutienului”. Savage X Fenty de la Rihanna, de exemplu, produce lenjerie intimă și pentru femeile supraponderale.

Noile branduri de lenjerie intimă se adresează și cumpărătorilor transgender, cu o paletă largă de modele. Origami Customs (Montreal) și-a dublat vânzările în ultimii patru ani, potrivit fondatorului Rae Hill, de când a lansat lenjerie de corp și pentru persoanele transgender.

„Îmi fac timp să lucrez cu fiecare client în parte și cred că acest lucru creează un fel de siguranță și intimitate care nu sunt disponibil pe piața largă. Să fii sexy e ceva diferit pentru fiecare dintre noi”, a declarat Rae Hill. Pe piața globală de lenjerie intimă se pune accent și pe diversitatea rasială. Rihanna s-a ocupat îndeaproape de acest aspect, pentru că produsele ei se vând în circa 80 de nuanțe, care să se potrivească oricărui tip de piele.

Asistăm tot mai des la campanii sociale dedicate promovării formelor voluptoase în special și a modelelor plus-size în general. Acestea sunt menite să le ajute pe femei să se iubească. „Suntem absolut siguri că fiecare femeie este sexy, de aceea vrem să-i accentuăm această senzualitate”, declară Lane Bryant, președintele mărcii Curvy Kate – un brand britanic, recunoscut pentru lenjeria sa de dimensiuni accesibile și pentru femeile cu bust generos.

 

Articole asemanatoare
lenjerie intimă
Trend alert: Celebrități în lenjerie intimă pe stradă
rihanna
Rihanna și-a lansat linia de lenjerie intimă. Colecția include și cătușe cu blană
Rihanna lansează o colecție de lenjerie intimă
liu wen
Viața fascinantă a lui Liu Wen, primul fotomodel asiatic în topul Forbes

Comenteaza acest articol

Noile branduri de lenjerie intimă redefinesc cuvântul „sexy”

by Andreea Damian   2 min
0