Tabu
LIFESTYLE

O saptamana de calatorii si de proiecte eco

Irina Mihalcea, Brand Manager, Zakynthos, Grecia

Insula Zakynthos, aflata in marea Ionica, este adesea promovata ca paradisul broastelor Caretta, specie de testoase aflata pe cale de disparitie. Dar, pe langa aceasta frumoasa comoara pe care o gazduieste si o arata aproape obsedant turistilor, insula ofera un adevarat spectacol al naturii. Marea de un albastru electric sapa incet in peretii  inalti si albi de calcar formand grote si coloane pe care le-am explorat singuri cu barca inchiriata din port si cu hidrobicicleta. Plajele sunt salbatice si de o frumusete uimitoare. Daca mergeti in Zakynthos, nu trebuie sa ratati plaja Navagio, Porto Limionas, Porto Vromi, maslinul care are a implinit 1500 de ani din Kiliomenos si, neaparat, apusul de soare la Keri.

Alexandra Prichindel, panouri solare cu Electrolux

Bricolaj în scop ecologic și social

Sâmbătă, 7 august, o echipă de jurnaliști, invitați de Electrolux, ne-am intâlnit dis-de-dimineață ca să plecăm spre litoral. Nu să înnotăm, să facem plajă sau să construim castele de nisip ci ca să bricolăm în scop ecologic și social. Acțiunea a avut la bază un proiect „Viitor Plus”, o organizație pentru dezvoltare durabilă, și a constat în construirea unui colector solar destinat încălzirii apei menajere. Acesta a fost donat uneia din cele două tabere de copii rămase funcționale pe litoral: „Casa de Piatră” din Eforie Sud. După trei ore de lucru în grup și mânuit instrumente ca bormașina, aparatul de sudură și burghiul, copiii taberei au putut vedea produsul activității noastre – al cincelea colector solar pe care il au, dintr-un șir de douăzeci necesare.

Liliana Ionescu, Beauty editor, Amsterdam

Anul acesta mi-am sarbatorit ziua de nastere la Amsterdam, unde am facut tot ce se putea face acolo. Am vizitat muzeul Van Gogh care mi-a placut foarte mult, am dat banii degeaba pe intrarea la Madame Tussaud’s, unde, totusi, mi-am facut o poza cu Johnny Depp. M-am plimbat cu barca pe canale, am cautat in zadar Muzeul Sexului, pe care nu am reusit sa il depistez, si am ajuns la piata de flori, care mi-a placut la maxim.

ARTICOLE SIMILARE

EI SUNT CEL MAI NOU CUPLU DIN SHOWBIZ? Vezi despre cine este vorba!

realitatea

Cum sa scapi de teama de zbor

ALAPTARE EXTREMA! Ce face o mama cu cei trei copii ai ei!

Catinca, fata de 19 ani a lui Andrei Zaharescu, este manechin! Uite cum pozeaza

Descopera cele mai faimoase preparate la gratar vara aceasta!

Tabu Tabu

Scurtă descriere a cultului pupatului de mâini la români