Tabu
lifestyle

“Open your City” cu Heineken!

Aplicatia Heineken® “Open your City”, parte a campaniei “Cities of the World”, inspira consumatorii si ii provoaca sa descopere secretele oraselor in care locuiesc.

Aplicatia ofera consumatorilor romani posibilitatea de a incarca pozele facute in locuri surprinzatoare si de a le recomanda si prietenilor. Selfie-urile, pozele de grup sau close-up-urile pot fi urcate în aplicatie alaturi de o scurta descriere a locului respectiv, intarind ideea ca nu trebuie sa ne oprim din a explora secretele oraselor noastre.

In aplicatia promovata in social media se vor publica toate pozele acceptate impreuna cu descrierea acestora si numele utilizatorului. Toti utilizatorii vor avea o galerie de poze in interiorul aplicatiei, pe care o vor putea impartasi cu prietenii lor. Ulterior, un album cu 10 poze va fi publicat pentru fiecare dintre orasele inscrise, astfel incat utilizatorii sa adune cat mai multe voturi si sa castige premiile din campanie.

ARTICOLE SIMILARE

ANTONIA recunoaste relatia cu ALEX VELEA

Danone Natural-doar din lapte si fermenti

Femei SUPERBE cu parteneri URATI /Galerie FOTO

realitatea

52 de ani, 41 de săptămâni și 4 zile este vârsta perfectă pentru operații estetice

realitatea

Gay Travel: Budapesta

realitatea

Mihaela Rădulescu debutează în teatru

realitatea

1 comentariu

Scrie un comentariu