Home > Lifestyle > Stiri > Paradox de criză

Paradox de criză

Nu au reusit sa transforme criza in oportunitate, desi initial se gandeau ca vor transforma minusurile financiare ale antreprenorilor romani in cresteri de incasari pentru ei. Aceasta pare sa fie paradoxul de care se lovesc micii consultanti de business, conform unei analize care este publicata astazi in MONEY EXPRESS

“Presupun ca antreprenorii au nevoie de mai mult ajutor in contextul crizei. Cu toate acestea, insa, ei sunt precauti, prefera sa incerce sa rezolve singuri problemele“, spune Valeriu Nistor, managing partner la compania de consultanta Soar Management – companie care are in portofoliu consultanta de restructurare si managementul de criza. “Culmea, cererea nu este in crestere“, spune acelasi Nistor putin contrariat, pentru ca – in vreme ce anul trecut se astepta sa incheie cinci-sase contracte pe management de criza – deocamdata nu a castigat nici unul.

Dan Sucu, proprietarul retailer-ului autohton de mobila Mobexpert, este unul din antreprenorii romani care a dat peste cap planurile consultantilor. El spune ca nu ar apela "niciodata" la un specialist extern pentru restructurarea businessului sau – proces aflat, de altfel, in derulare. Dragos Dinu, partener la compania de consultanta Link Resource (ex CEO A&D Pharma), explica si el paradoxul care il contrariaza pe Valeriu Nistor: el crede ca acum antreprenorii romani prefera sa faca de unii singuri cost cutting – operatie care nu necesita interventia unui specialist. Consultantii vor avea de castigat – mai spune el – in momentul in care businessurile antreprenorilor vor reveni pe crestere. (Paul Dumitru)

Articole asemanatoare
Cum va reuși Dacia să atingă targetul pe 2010?
Adrian Sârbu se pregătește de încă un an dificil pentru CME
Războiul de cinci stele dintre Radisson și Marriott
Hannah Montana Mania sau cum transformi o generație într-o țintă de marketing

Loading...

Comenteaza acest articol

Paradox de criză

by realitatea   1 min
0