Home > Lifestyle > culinar tabu > Parfumul comestibil – la pachet cu întrebările: pentru cine, de ce și cum?

Parfumul comestibil – la pachet cu întrebările: pentru cine, de ce și cum?

Sprayul comestibil se poate pune pe băutura cuiva pentru a-i da senzația că de fapt consumă altceva – dar cu toate că se presupune că ar trebui să fie ceva innovator – rezultatul este confuzant.

Lumea alimentară are obiceiul de a încerca să repare lucruri care nu sunt distruse, cel mai des de dragul experimentului. Cele mai multe dintre aceste experimente sunt bune. Un desert reinterpretat poate avea un gust minunat. Însă, spre exemplu, un croissant încrucișat cu o gogoasa nu funcționează neapărat.

Apoi avem capitolul alcool. O băutură bună este rar neconsumată. O halbă răcoritoare nu poate fi îmbunătățită, nici o vodcă tonic bine preparată. Deci, un parfum comestibil pe care îl pulverizezi pe p  băutură pentru a o face să aibă alt gust vine cu tot felul de întrebări: în special cine îl produce, de ce și cum?

Primei întrebări îi poți răspunde relativ ușor. Acest parfum este realizat de o companie numită Smith & Sinclair (care face, de asemenea, dulciuri alcoolice foarte bune) și există pe piață în trei arome/mirosuri însă cea mai cumpărată este cea din pere și vanilie, într-o sticlă de parfum și o cutie care anunță un gust și o aromă plină de bucurie, “Lick your scent” (gustă-ți parfumul), scris cu majuscule. Miroase absolut ca un parfum, utilizatorii au încercat chiar să-l folosească în același fel în care ar folosi un parfum clasic iar mirosul a rămas persistent pe încheieturile lor și pe haine. Dar scopul său e să-l folosești stropind un cocktail. După fiecare înghițitură! Ceea ce, să recunoaștem, pare destul de incomod.

Și designerul Chie Imai a dezvoltat un produs nou de acest fel, sub egida brandului CHIE IMAI. În timp ce alți designeri din industria modei au mers pe drumul unei extinderi a mărcii, producând parfumuri clasice, Chie Imai a proiectat și produs un “parfum comestibil”, care se concentrează pe vodca japoneză realizată din cartofii dulci din sudul Japoniei. Produsul este fabricat din speciile “Kogane Sengan” din cartofi dulci cultivață în Japonia Kagoshima. Kagoshima are o tradiție bogată de peste 500 de ani în producerea de Shochu de calitate. Pasiunea lui Chie Imai în dezvoltarea parfumului Morris ar elgătură cu locul nașterii ei. Ea a descoperit Hamada, o distilerie mică și a decis să colaboreze cu ei pentru a produce un produs distinct de o calitate excepțională. Morris este disponibil acum în Japonia și a fost ulterior introdus și în barurile din New York City, unde aroma sa unică și distinsă se bucură de extrem de mult succes.

O altă companie, de data asta din Marea Britanie, a avut oarecare succes, după ce a lansat un parfum comestibil prin intermediul unor lumânări. Deo Perfume Candy vinde lumânări-bomboane cu aromă de trandafiri și vanilie iar o reacție chimică a corpului uman face ca parfumul lumânărelelor comestibile să iasă prin toți porii tăi și din pielea ta. Parfumul este persistent.

În orice caz, trendul parfumurilor comestibile a apărut în 2016 însă în continuare se experimentează noi variante prin care parfumurile să devină alimente sau cel puțin condimente pentru vânătorii de trenduri. Gurmanzii însă sunt în continuare reticenți. Căci o aromă fără gust nu face decât să-ți vândă scump o iluzie.

Articole asemanatoare
Culcușeala pe canapea în haine XXL a devenit ultimul răcnet în modă
Designerii duc covoarele din case pe podium
adut akech
Refugiata din Sudan uimește lumea modei
Moda hainelor realizate din bălegar încearcă să rezolve problema globală a deșeurilor

Loading...

Comenteaza acest articol

Parfumul comestibil – la pachet cu întrebările: pentru cine, de ce și cum?

by realitatea   2 min
0