Tabu
lifestyle

Pepsi Americas si Itsy Bitsy au devenit parteneri de business

Compania Pepsi Americas si postul de radio pentru copii Itsy Bitsy au semnat un parteneriat in cadrul caruia lanseaza, zilele acestea, sucul pentru copii Prigat Itsy Bitsy. Parteneriatul este valabil pana in 2020, a precizat Nadia Tataru, directorul general al Itsy Bitsy, pentru MONEY EXPRESS.

Astfel, compania americana – care imbuteliaza Pepsi, Mirinda, Prigat, Mountain Dew, printre altele – intra pe piata sucurilor pentru copii, dominata in prezent de producatorul polonez Tymbark Maspex, cu marcile Tedi, Tedi Play, Figo si Tedi Waterrr. Potrivit unor estimari, Tedi detine peste 50% din piata sucurilor pentru copii, evaluata de Nielsen, potrivit Pepsi Americas, la aproximativ 64 mil. RON in 2008. ”Totul a plecat de la oportunitatile de piata”, explica Oana Stincel, marketing managerul Pepsi Americas, decizia de a intra pe acest segment.

Intr-un interviu acordat MONEY EXPRESS, Stincel a subliniat ca aceasta asociere cu un brand media este un demers de marketing cu valoare de ”pionierat” pe pietele unde Pepsi Americas opereaza. Nici Stincel, nici Tataru nu au precizat care este modelul de business agreat, refuzand sa divulge daca proprietarii Itsy Bitsy vor avea un procent din vanzarile Prigat Itsy Bitsy (cum se practica de obicei pe pietele internationale in astfel de asocieri). Citeste articolul integral in MONEY EXPRESS. 

ARTICOLE SIMILARE

Juan Mónaco

realitatea

Adu-i un omagiu lui Michael Jackson!

realitatea

Poveste de trezit părinții

realitatea

Cat a platit Monica TATOIU ca sa apara la OTV!

Love story 16

realitatea

Drew, de nerecunoscut pe coperta W de aprilie

realitatea

Scrie un comentariu